Benyamin vind ik erg mooi, maar welke andere Arabische jongensnaam past hier mooi bij? Vind maar weinig mooi!
Yessin/yassine Anouar en ayman Benyamin en faissal Benyamin en ilias Aziz Of 2 namen eindigend op dine.. ? Ik vind dat het echt niet bij elkaar hoeft te horen Het zijn 2 individuen
Nee ik wil ook juist niet dat de namen op elkaar lijken. Dacht zelf aan Benyamin en Nouh/Noeh, maar vind de uitspraak moeilijk van de laatste en ook weet ik niet hoe het geschreven wordt. Dacht dat Noah ook kon maar zie m nergens tussen staan
Imran Maher Junayd Malik Amin Rayan Zaid Noeh is voor de gemiddelde Hollander waarschijnlijk wel wat lastig uit te spreken maar neemt niet weg dat het een prachtige naam is!
Nouh is de islamitische versie van Noah. Nederlanders zullen je kind dus noah gaan noemen terwijl wij ( marokaans) het meer uitspreken als noeh Ik weet niet of het voor jullie echt een must is om een islamitisch toegestssbde naam te gebruiken want in dat geval kan Noah niet.. je zult dan inderdaad nouh krijgen
Ik zou zelf gaan voor Arabische namen die ook in Nederland wel voorkomen, oftewel die niet te moeilijk zijn! En dan vind ik Benyamin heel mooi! Benyamin & Adam Benyamin & Samih Benyamin & Sofyan Benyamin & Amir Benyamin & Omar Benyamin & Zakaria Benyamin & Zafir
We lopen bijna gelijk op met onze tweelingzwangerschap! Gefeliciteert. Ik vond benyamin ook een leuke naam alleen helaas me man niet. Wacht dat je van Benyamin & yassir
Ik wil idd graag namen die internationaal ook goed te gebruiken zijn, ik ben zelf Nederlandse, wonen in Spanje, man Arabisch.
Ok! Ja moeten wel islamitische namen zijn. Maar veel vallen voor mij al af omdat ik ze niet mooi vind, dus het is lastig hihi
Benyamin en Adam? (èdèm, maar internationaal ook goed uit te spreken) Anders: Naim, Sami, Omar, Farid, Ezra. Weet alleen niet of het allemaal officieel islamitische namen zijn, maar deze stonden destijds op ons lijstje voor een jongen. Hier trouwens hetzelfde “probleem” met namen gehad; ben zelf Nederlandse, getrouwd met een arabische man. Vond het voor een meisje toch makkelijker om een naam te vinden die zowel in t Arabisch als Nederlands/internationaal kan.
Precies! Adam heet ons neefje al. Maar denk zelf nu beetje aan Nadim, Nour, Naim.. noah wilde ik maar dit is niet de juiste spelling en uitspraak wordt lastig