Degelijk ondergoed, waar kopen!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Rooibos, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn dochter heeft dezelfde verhouding blijkbaar, ook altijd de hemden een maat groter dan de onderbroeken!

2. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Hahah dat is hier ook.Maar zegt meer over de hemden dan de kinderen denk ik.

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Heb ook van alles en nog wat gehad. Prenatal, Hema, allemaal waardeloos.

Maar de stretch setjes van de Zeeman zijn goed! Blijven goed. Alleen degene waar stretch boven in het hoekje staat. En vaak ook niet per set te koop, maar per los hemdje of broekje!

4. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    kruidvat Anni rolfi.....superfijn spul.

5. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Hebben ze ergens (meisjes)ondergoed maat 80.. Hier hele smalle billetjes, en ze begint met op het potje te plassen..

6. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Dat wordt moeilijk.Ik had voor Suus de onderbroekjes van lief.Die vielen erg klein en leek op maatje 74.Officieel was het met 86.Toen was ze net 2 jaar.Nu is ze 3,3 en heeft nog steeds maatje 86 aan.

7. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Hier ook Ten kate en Charly en lola ondergoed van Bristol. (lekker lange hemdjes)

8. Female

Female Niet meer actief

Ik ook niet, veel dingen vd zeeman kun je al weggooien na de eerste keer wassen.

Sterk en goed ondergoed, ouderwets (broekjes en hemdjes met streepjes) van de Hans Textiel (Merk = Beeren)

9. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Meisjes ondergoed bij de Hema vind ik erg goed; ook leuke kleurtjes en helemaal niet zo duur..

10. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Heb vorig jaar tijdens de uitverkoop bij de Hema meisjesboxers en hemden gescoord voor een prikkie en nu, een jaar na dato, zijn ze nog steeds mooi. Ten Cate heeft ook prima ondergoed, maar is een stuk duurder...

11. Anique

Anique Niet meer actief

Heb eigenlijk nog nooit ondergoed gehad wat vervormde, heb het altijd van Hema en zeeman.

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik koop hier altijd van de HEMA voor onze zoon (en daarvoor ook rompers voor hem) dat vind ik persoonlijk de fijnste, die zit goed, krimpt niet ontzettend, hemd is wat langer, ik heb ook wel eens ergens anders gekocht maar ik doe het niet meer, ik blijf lekker hierbij omdat ik steeds weer slecht ondergoed koop anders..

13. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Ik vind Ten Cate helemaal super.

Maar was een tijdje terug bij TerStal en daar heb ik nu ook echt super ondergoed gevonden. En eindelijk met pijpjes voor meiden die ook mooi om de beentjes zitten.

14. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Hier ondergoed van de kruidvat: Rolfi kids. Echt wel fijn ondergoed!

15. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    oh hahaha had al eens gereageerd!!

Deel Deze Pagina