Mijn dochter heeft dezelfde verhouding blijkbaar, ook altijd de hemden een maat groter dan de onderbroeken!
Heb ook van alles en nog wat gehad. Prenatal, Hema, allemaal waardeloos. Maar de stretch setjes van de Zeeman zijn goed! Blijven goed. Alleen degene waar stretch boven in het hoekje staat. En vaak ook niet per set te koop, maar per los hemdje of broekje!
Hebben ze ergens (meisjes)ondergoed maat 80.. Hier hele smalle billetjes, en ze begint met op het potje te plassen..
Dat wordt moeilijk.Ik had voor Suus de onderbroekjes van lief.Die vielen erg klein en leek op maatje 74.Officieel was het met 86.Toen was ze net 2 jaar.Nu is ze 3,3 en heeft nog steeds maatje 86 aan.
Ik ook niet, veel dingen vd zeeman kun je al weggooien na de eerste keer wassen. Sterk en goed ondergoed, ouderwets (broekjes en hemdjes met streepjes) van de Hans Textiel (Merk = Beeren)
Heb vorig jaar tijdens de uitverkoop bij de Hema meisjesboxers en hemden gescoord voor een prikkie en nu, een jaar na dato, zijn ze nog steeds mooi. Ten Cate heeft ook prima ondergoed, maar is een stuk duurder...
Ik koop hier altijd van de HEMA voor onze zoon (en daarvoor ook rompers voor hem) dat vind ik persoonlijk de fijnste, die zit goed, krimpt niet ontzettend, hemd is wat langer, ik heb ook wel eens ergens anders gekocht maar ik doe het niet meer, ik blijf lekker hierbij omdat ik steeds weer slecht ondergoed koop anders..
Ik vind Ten Cate helemaal super. Maar was een tijdje terug bij TerStal en daar heb ik nu ook echt super ondergoed gevonden. En eindelijk met pijpjes voor meiden die ook mooi om de beentjes zitten.