We willen een degelijke buggy kopen waar je ook goed mee kunt wandelen in de natuur.......nu heb ik een goedkopere en daar ga je nu niet echt een boswandeling mee maken Trouwens ook niet echt fijn om lange wandelingen mee te maken want je moet het ding echt met 2 handen besturen zeg maar....mijn gewone kinderwagen is veel fijner maar die kunnen we niet meenemen op vakantie.
Ik heb de maxi cosi mura 4 en dies geweldig. Met 2 grote honden ga ik gerust met de kleine de paden af en wandel ik over grasvelden zelf op zand gaat ie super.
@Jessi maar dat is echt een kinderwagen dan he... Ik heb al zo`n combi wagen .. wil juist een kleiner compact ding hebben maar toch net zo handig als een goede kinderwagen...dus volgens mij gewoon een buggy toch?
Volgens mij zijn er geen echte buggy's aan jouw voorwaarden voldoen. De meeste buggy's hebben ook geen vering, waardoor onverharde paden niet te doen zijn. Ga voor een rugdrager! Onze uk vindt het echt geweldig!!!
Hoe oud is je kindje? Want anders gewoon een ergonomische draagzak? Neemt nog minder ruimte in, is goed voor je kindje en kan je prima lang mee wandelen. OF een draagdoek?
denk dat je dan inderdaad op een "gewone" kinderwagen uitkomt.. Hier ook een mura, daar bagger ik overal mee doorheen. De buggy ligt alleen in de auto voor kleine stukjes..
Wij hebben een Nuna Pepp en die rijd op zich wel in het bos maar gewoon over de geijkte paden zeg maar. Maar geen een buggy is echt geschikt voor echte boswandelingen en oneffen terrein. Daar is een echte kinderwagen veel meer voor geschikt. Een kinderwagen heeft vaak luchtbanden en vering.
Toevallig vorige week een buggy gekocht, jawel voor de vakantie . We hebben het een en ander getest en het is allemaal licht en niet echt geschikt voor bospaden etc, meer handig voor korte stukjes en in winkels. Als we in de vakantie het bos ingaan nemen we dus gewoon de kinderwagen mee.
ik heb hem bij de hema gekocht geloof voor 60 euro toen ook voor de vakantie en vond hem heel fijn...
Toevallig vorige week op vakantie met de Nuna Pepp de bossen in geweest maar op de niet verharde paden wordt je ook van deze buggy niet blij.. Maar voor de rest is ie wel super
hier lopen we met de mclaren xt techno door de bossen en over het zand,gaat prima. Is een dure wagen maar is een super buggy. Ben erg tevreden over deze buggy.
Hmmmm .... we gaan maar eens maar de winkel en kijken wat ze daar zeggen. Ikkan niet de gewone kinderwagen meenemen op vakantie natuurlijk.... Rugdrager zou ook wel een optie zijn....en die mc claren ook idg een goede tip....dat deze wat duurder is ... geen probleem ...als het maar een fijn ding is.
ik heb net vanmorgen voor mijn zoontje een titanium baby citybug gekocht. er staat in de beschrijving dat je het voorste zwenkwieltje vast kan zetten zodat hij niet trilt op onverhard terrein. dus miss is dat een idee