de dichts bij zijnde was al anderhalf uur rijden... ik ga niet nog verder. Ik word ooit nog ergens door ze terug gebeld, zeggen ze..
Jeetje dat is echt ver. Hier was de dichtstbijzijnde 5 minuten rijden n alternatieven op 30/40 minuten rijden. Woon je in heel dunbevolkt gebied?
nee dat is het gekke dus juist. Ik woon niet in een dunbevolkt gebied. Maar ook met coronatesten zegt de ggd: ooh u woont precies in een gebied waar geen testlocaties dichtbij zijn... dus op de een of andere manier is dit gedeelte overgeslagen...
Bijzonder, als ik dat aanvink zegt hij nog steeds dat ik geen afspraak kan maken... Zou het aan de mobiele website kunnen liggen?
Ik heb ook via mijn mobiel een afspraak over een week gemaakt, alleen hopen dat de brief er op tijd is... tot nu toe nog geen brief met uitnodiging
Misschien dat geschiedenis en cookies wissen helpt? Ik kom er wel door. Een brief is niet nodig. Deze is wel al onderweg zag ik in de postnl app. Mijn man en ik vallen ivm astma onder de risicogroep.
Je hebt de brief alleen wel nodig wanneer je de prik gaat halen. Dus hopelijk komt deze op tijd. Alle brieven worden over twee weken verdeeld verzonden, en met weekenden en hemelvaart zal het nog wel kunnen duren mischien
oh hij is al onderweg, dat is fijn. Bij mij nog niet zag ik in de postnl app, dus hopelijk een dezer dagen
Cookies wissen was idd de oplossing.... Alleen mag ik nog geen afspraak maken, omdat ik maandag het kinkhoest vaccin krijg haha maandag nog maar eens proberen dan
Toch hebben mijn ouders (beide andere locaties) de brieven niet hoeven te laten zien. Want voordat de brief komt, sta je al in t systeem van de ggd dus met je digid aanmelding zou je.zeggen dat t ook zonder brief wel kan eventueel. In systeem ggd sta ik wel als recht op prik
Is dat zo, want ik geef niet aan de GGD door wie er recht hebben op die vaccinatie. Ik verstuur alleen de uitnodiging naar de patiënten. Je ouders hebben een leeftijd waarop ze kunnen zien dat ze er recht op hebben. Anders kan iedereen wel zonder uitnodiging een afspraak maken en zeggen daar dat ze normaal ook een griepprik krijgen.
Je hebt gelijk. Nou ja in t ergste geval verzet de afspraak als t niet op tijd komt. Is ook lastig om alles zo bij te houden, informatie verandert.
Mijn ouders ook, maar als het op leeftijd gaat dan hoeft dat niet, dat staat ook aangegeven, en de controle gaat al via digid De groep die op basis van medische indicatie komt moet de brief meenemen omdat deze het bewijs is dat de risicogroep zijn. Op basis van wat de huisarts verwezen heeft
ja he, en heb nu afgelopen weken een paar keer heel nauw contact met coronapatienten gehad en zal echt blij zijn als ik gevaccineerd ben met mijn luchtwegen. Geduld nog even
De brieven vielen net op de mat. Ik maak maar eerst een afspraak voor manlief. Na evt. bijwerkingen maak ik een afspraak voor mezelf.
fijn zeg!! Je kan een week er tussen doen? En de een heeft last en de ander niet, is heel apart hoe verschillend mensen reageren
Online kan het niet. Dan moet je bellen met de ggd. Mijn man gaat volgende week zaterdag en ik maak na die tijd een afspraak voor mezelf.
Met je digid kan je gewoon een afspraak maken als je in de groep van mensen die jaarlijks een griepprik krijgen zit. Ik kon uit meerdere data kiezen.
Ow, dan zou het per woonplaats verschillen. Ik kreeg alleen de 14e en 15e als optie. Voor een andere datum moet ik met de ggd bellen.