Ik vind het echt smakeloos! Ten eerste omdat die baby weggeschopt wordt, ookal is het 'nep' en ten tweede vind ik die kerel mega agressief ook gewoon hoe ie 'overkomt' en dan nog zonder het schoppen van de baby... Smakeloos! En stoer? Nou dat vind ik absoluut niet!
degoutant! Maar, ik woon in België en heb deze reclame nog nooit gezien hoor! Ik denk dat het inderdaad puur op youtube te vinden is.
Ben ook van België en heb de reclame ook nog nergens gezien, gelukkig maar! Kan best met een grapje lachen maar dit... Pfff
schrok me werkelijk rot! En mn oudste zoontje stond toevallig naast me en die schrok ook enorm!!!!!! Hij wist niet of ie nou moest huilen of wat. Hij kon alleen maar na een paar minuten uitbrengen : dat was niet lief van die meneer he.......
ik zie hier echt geen humor in... een baby wegschoppen?... ik snap dan ook die 3 personen die op humor gestemd hebben echt niet !! vind dit filmpje eerder Ziek....
Nee ik vind hem niet leuk, vind er ook geen grappig stukje inzitten. Toen is was er een reclame van tnt of iets dergelijks, die een duif tegen een raam lieten vliegen, onder het mom van, je kan het beter versturen met tnt. Daar vielen ook veel mensen over, maar die vond ik wel grappig. Maar dit filmpje vind ik erg raar.
Absoluut niet grappig! Ik zou het ook zwaar irritant vinden om deze reclame op tv te zien. Eerst een baby die weg geschopt wordt en daarna zo'n irritante kerel die keihard loopt te brullen. Smakeloos dus!