Ik schrok me kapot toen ik dit filmpje zag! JEZUS! Aan de ene kant inderdaad een wagelijk ziek filmpje.. zoiets doe je niet! En zeker niet na wat er allemaal op t nieuws verschijnt! Het is nep, aan de ene kant vond ik het stiekem wel een béétje grappig.. maar toch... zoiets doe je niet, en je zet het zeker niet op het internet met die gekken tegenwoordig!
Ophef om babyschopper - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland] ...zegt genoeg denk ik
je mag zeggen wat je wil, maar reclame hebben die nu zeker gemaakt iedereen praat er over!!! ook slechte reclame is reclame he...
Ik schrok me kapot ervan. Vind het totaal niet grappig, zelfs niet een beetje. Wat is er grappig aan om een baby te schoppen?
Jullie vinden dan allemaal de flim 'the hangover' zeker ook heel smakeloos? Ik vind het niet heel grappig, omdat ik de reclame gewoon niet grappig vind, maar ik vind het ook niet schokkend ofzo, kom op, het is reclame, in reclames gebeuren altijd dingen die niet kunnen.
Ze hebben hun doel alleen bereikt als ook iedereen zich nog herinnert waar die reclame over gaat. En volgens mij hebben de meeste mensen het alleen maar over het babyschop-gedeelte. Ik zelf heb echt compleet gemist waar de reclame nou eigenlijk over ging.
Het eerste deel vind ik niet grappig, maar ook niet echt smakeloos. He tweede deel vind ik matig grappig. Mijn mondhoeken krulden op, zeg maar. Ik heb niet gestemd.
Deze is dan wel leuk: YouTube - Bicky Royal - 01 - Kussen En deze ook: YouTube - Bicky Royal - 03 - Keuken
1e keer dat ik keek schrok ik echt maar darna nog een kee rgekeken en ja moest toch een beetje lachen.
Zit hier uit te rusten na een shop sessie in de primark (MIJN GOD WAT EEN GEKKEHUIS!) dit na een slechte nacht gevolgd op een drukke werk week. Ik kan jullie melden dat dat liedje van dat muziekdoosje in de clip nog steeds werkt ook al ben je 37 En daarna schrok ik me werkelijk dood van die kale gast! Mense kinderen zeg....pffff... Eerst schrik ik me dood dan denk ik deed hij nou...ja....what the.... Mn maag kromp er van in een maar of dat nou de walging was of de schrik van die vent die ineens schreeuwt/gromt/tja hoe noem je zo'n holbewoner kreet? Smakeloos! Enige goeie is dat ik nu wakker genoeg ben om weer wat nuttigs te gaan doen...alhoewel...goed...pfff...
Belachelijk filmpje. Ga dus nooit bij de Bicky eten! @Mroos: Ik vond de hangover wel heel grappig, maar dat vond ik minder schokkend dan dit...