Ik heb er zaterdag 1 uit gezocht, en hebben ze mn ogen gemeten(weet niet meer wat er uit kwam). Ik moet morgen ochtend nog eens terug om nog een keer te meten. Ik heb de 1e die ik gepast had genomen, die vond ik het leukste. Heb er geen foto van maar het is zoiets zeg maar. brillen - Google Zoeken Nu lees ik heel graag en is dat wel handig met een smalle bril? Nou ben benieuwd na jullie bril
Star zoiets neem ik ook idd. Heb jij hem al of is die bestelt, hoelang duurt het ongv dat ze klaar zijn met je glazen?
Heb hem vorige week dinsdag besteld. Duurt 2 weken zei ze, maar kan ook wel eens eerder, dan bellen ze. Ik ben bij pearl geweest trouwens, die hadden nu monturen voor een euro dus betaal alleen de glazen. En daar gaat nog de vergoeding van het ziekenfonds van af.
Ik heb afgelopen woensdag een nieuwe besteld maar kan zo snel geen plaatje vinden op inet. Als ik hem heb zal ik er een foto van plaatsen!
@Kit en Mompelientje jullie zijn echt hip met bril zeg...w,s ook zonder, maar ik bedoel dat jullie een bril hip maken...oke snap t zelf niet meer nu geloof ik haha. Ik kan donderdag mijn brik ophalen, is vooral bedoeld voor in de auto. Die ik nu heb, gebruik ik al 10 jaar dus hell no dat ik die show haha. Als ik m heb, wil ik dat best doen. Het is een simpele, zwart monteur, niet echt groot en gewoon rechthoekig
sorry ben in een flauwe bui mijn eigen (echte bril) die is niet zo hip. heb ik eigenlijk ook bijna niet op, heb er meer een hekel aan. altijd lenzen in hier.
Thank you! Het zijn die zwarte monturen die zo hip zijn. Teehee. Bril is m'n trademark geworden. Iedereen herkent me met m'n kapsel, bril en mijn grijs/rood/zwart/witte kleding. Ik voel me slimmer en zelfverzekerder. Maar ik heb beetje valsgespeeld, ik heb lenzen in en een hippe brilletje van Donna Karren los gekocht xD Thuis heb ik gewoon mijn dikke ziekenfondsbrilletje op. Heehee! Helaas heb ik -7, ik stond de laatste aan de rij toen God ogen uitdeelde. Gelukkig hebben ze laseren maar ik moet nog vele nachten over slapen!
Weet je dat zeker? Bij de actievoorwaarden staat er dat de actie niet in combinatie is met andere (zorg) kortingen. of is dat niet hetzelfde? Ik dacht ook gelijk 'daar ga ik van de week heen'
Ik ben een beetje die nerd brillen zat. Je ziet ze ineens overal. Maar echt de twee hier die een foto geplaatst hebben met zo'n bril. Jullie zien er echt gaaf uit! Het staat echt cool! Misschien ben ik gewoon jaloers. Het staat mij niet. (win ik dan wel met mijn -13??)