Hallo, wie weet hoe dit zit? Ik heb gesoliciteerd naar een baan in de gehandicaptenzorg. Ik moest voor de 21e december reageren (heb ik gedaan), ik kreeg op 28 december een ontvangstbevestiging. Maar ik heb nu nog steeds niets gehoord, betekent het dan dat ik niet wordt opgeroepen voor gesprek? of ben ik gewoon ongeduldig?
Hoi! Wat spannend zeg! Er staat voor een reactie terug een termijn van 2 weken. Dus volgende week kunnen ze ook nog reageren. Ik hoop dat het wat wordt!! Succes.
Is het gek om er op een gegeven moment achter aan te bellen?of lijkt dat wanhopig, want misschien is hun brief op weg naar mij wel weggeraakt ofzo kan toch
Dat vind ik altijd wel lastig. Zou sowieso even wachten tot de 2 weken om zijn. Daarna zou je het kunnen proberen, tenminste, dat is wat ik zou doen.
het kan zijn dat sommige deze week pas weer beginnen met werken en dat ze nu pas gaan kijken naar de brieven.. ik zou zelf nog ff wachten..
Ja precies, zijn ook een hoop bedrijven die gesloten waren natuurlijk. Als het een net bedrijf is, zullen ze je ook een afwijzing sturen mochten ze je niet willen uitnodigen toch?
Hallo, toch even een update over de sollicitatie, ik kreeg op 20 januari eindelijk een brief met een uitnodiging voor vorige week maandag, dit gesprek verliep positief want gisteren mocht ik een dienstje meelopen, en het klikte erg goed met de clienten, zo goed zelfs dat ik het compliment kreeg dat sommige bewoners mij al toelieten terwijl ze normaal heel afstandelijk en negatief tegen nieuwe mensen doen, dit bedoel ik niet te zeggen om arrogant te zijn, maar het voelde gewoon goed om een compliment te krijgen.er moeten nu nog 2 sollicitanten meelopen, en dan hoor ik uiterlijk maandag de uitslag. Mijn zenuwen zijn de afgelopen weken echt op de proef gesteld, de wc maakt overuren en de kilo's vliegen er weer af (niet zo goed). maar goed,ik hoor het dus maandag,het blijft spannend, maar we blijven hopen!