Even een vraagje: kun je bij een telefoonprovider tussentijds een factuur opvragen? want mn vriend maakt er een potje van met zn rekeningen, we hebben al tig keer afgesproken dat het veel minder moet! Maar elke keer zijn ze veel te hoog! Tevens wil ik weten waar die kosten heen gaan, wie belt hij veel enz.. wat voor soort nummers.. Ik wil hier geen discussie hebben, het is niet dat ik hem niet vertrouw, maar ik vind dat ik recht heb, om te weten waar ook míjn geld heen gaat!
je kan zowiezo een gespecificeerde rekening aanvragen en ik weet niet of je nu spreekt over vast of mobiel. Maar mobiel moet er een code bestaan waarmee je kan controleren hoeveel van je abbonement je hebt op gebruikt en met vaste telefoon kun je volgens mij gewoon bellen hoeveel je rekening nu bedraagt
Bij vodafone kun je tussendoor opvragen hoeveel er al buiten het tegoed is gebeld. En bij vodafone kun je online je gespecificeerde rekening bekijken. Maar als hij er zo slecht mee om gaat is prepaid misschien het makkelijkst.
je kan nu ook met mobiel een limiet afspreken dan kan je daarna gewoon niet meer bellen alleen gebeld worden ik weet dat dat bij kpn en hi kan maar miusschien wel bij mee abbonementen
hij heeft zo'n I-phone, met internet abb. dus het abb. vind ik sowieso al erg prijzig, en hij belt er elke keer flink overheen..! ik kan op internet bij tmobile ook zn rekeningen bekijken, en ook tot nu toe, maar dat ding loopt ook altijd een paar dagen achter.. plus dat ik echt moet wachten tot de maand voorbij is, om de nummer te kunnen bekijken!
en ik vind het echt verschrikkelijk om het te moeten controleren. hij is natuurlijk geen klein kind meer.. maar hij vraagt er wel om zo...
abbonement afkopen en dan weer prepaid laten bellen of inderdaad een ander abbonement bij kpn bijvoorbeeld en een limiet zetten
Jammer dat het dan zo moet gaan he?! Maar kan je niet nóg duidelijker afspraken met hem maken erover? Want idd zo'n telefoon met internet kost klauwen vol met geld en zeker als hij er nog veel bij belt. En dat is zonde !
Tja, Hij kan het toch zelf gaan betalen. Hier ook zo eentje, ik betaal er geen cent aan mee.. Alle providers hebben wel een dienst om je rekening te bekijken. Een limiet kan bij vodafone en tmobile niet.
Als hij een iphone heeft kan hij een app downloaden waarmee je dan kan zien hoeveel belminuten en hoeveel smsjes hij heeft. Is niet zoveel moeite en dan kan hij het zelf in de gaten houden.
ik zit bij t-mobile en kan online zien waar me geld heen gaat dus naar welke telefoon nummers enzo ik bel misshcine kan je dat ook bij andere zien via je profiel op internet btw over het fijt dat je dat wilt weten ik zou hetzelfde doen hoor als mijn kerel er zo potje van maakt en het is hier ook niet dat ik hem niet vertrouw maar wil dan ook weten waar het geld heen gaat maar na mij weten kan je wel een tussentijdse rekening vragen
hij heeft ook zo'n pagina op tmobile site.. eerst kon ik erop.. maar nu zegt ie dat de gebruikersnaam tijdelijk geblokkeerd is...:S die app heeft ie ook, om te zien hoeveel hij verbruikt.. maar daar doet ie dus niks mee!
daar is de oplossing al je kan het wel zien maar je mannetje gaat zelfs daar niet zorgvuldig mee om. Dan zou ik hem zn telefoon afpakken en zelf met die telefoon gaan bellen en dan kreeg hij wel een ander telefoontje zonder inet en dan moest hij maar prepaid kaarten gaan kopen.
maar dan weet ik nog niet wáár het heen gaat.. we zijn nog niet eens op helft van de maand...! moet ik echt zo streng gaan worden? ik vind het zo lastig! hij is geen klein kind natuurlijk, maar ik vind het zonde om elke maand 200 neer te tellen, voor bellen! ikzelf bel prepaid, en ik red het mn 30 euro in de maand!
200 euro is wel erg veel ja.. Wat betalen jullie nu voor zijn abbo? Misschien maar gaan verhogen, dat is goedkoper dan over je bundel heen bellen
200 euro Nou dat vind ik echt niet normaal ongeacht de reden ervan. Ik zou dan toch wel heel nieuwschierig worden naar welke nummers er allemaal gebeld werd.. Vind het ook wel vreemd klinken dat opeens zijn gebruikersnaam geblokkeerd is op zijn tmobile site..
nou.. het blijkt dus dat ie zijn wachtwoord heeft gewijzigd.. omdat ik hem de vorige keer heb geconfronteerd met de rekening, die ik dus al wist. vandaar dus dat ie geblokeerd was, omdat ik natuurlijk té vaak heb geprobeert met verschillende codes om erin te komen.. inmiddels weet ik dus het nieuwe wachtwoord, maar hij moet hem eerst zelf herstellen op de site.. ja, 200 euro vind ik ook belachelijk! hij heeft een abb van 45 euro, incl. dat internetten.. maar hij belt ook veel voor zn werk, terwijl hij gewoon op het werk kan bellen! We hadden afgesproken dat hij die telefoon gewoon ging gebruiken, maar niet dus! Net weer flinke ruzie gehad, omdat hij dus zn wachtwoord niet wilde geven.. toen heb ik gedreigd de tmobile te bellen, om zn abb. te blokeren.. en toen kreeg ik hem wel..! ik vind het echt verschrikkelijk om zo kinderachtig te moeten handelen...
Een abonnement van 45 euro vind ik al best veel, en er dan ook nog zo flink over heen gaan.. Jeetje hoe doet hij het? Nou ja, ik hoop dat je wat wijzer word van zijn specificaties enzo en dat hij gaat begrijpen dat het niet normaal is voor zoveel hij belt. Ik snap dat jij het kinderachtig vind om hem te 'controleren' maar ik vind het van hem veel kinderachtiger om zijn wachtwoord niet te willen geven. Ga er vanuit dat ie niks te verbergen heeft..