Dames, wij gaan binnenkort op wintersport met onze kids. Minimaal 10 uur lang in de auto stil zitten dus... Nu zijn mijn kinderen daar altijd heel makkelijk in maar ik wil ze wel iets te doen geven. De Ipad is erg populair bij dit soort reizen dus vroeg ik me af of jullie nog leuke apps weten voor ze! Betaald of gratis maakt me niet zo uit. Ze zijn 3 en 6. Thanks!
Soundtouch is hier erg populair Verder: * baby einstein app (allemaal leuke filmpjes, maar wel kort) Volgens mij kun je de filmpjes van de zeppelin app trouwens thuis al downloaden, maar ik weet het niet zeker...
Thanks! Die ga ik sowieso even opzoeken vanavond. Spelletjes zijn hier sowieso erg populair. Als je bijvoorbeeld zoekt op Kampan en dan het spel van Hans Christian.
Zo ontzettend jammer dat deze er niet voor android zijn. Mijn zoontje vind ze geweldig maar helaas kan ik ze niet op zijn samsung tab zetten
Toca boca idd (wij hebben Toca train) Dr panda heeft ook verschillende apps. (Wij hebben restaurant en daycare) volgens mij hadden we er ook 1 van de supermarkt. Spelletjes van Jop (hier hebben we Jop gaat slapen) Letterschool. Kunnen ze leren hoe je letters schrijft op een leuke manier. Beck and Bo Bobo letters Disney junior Speeltijd van Dora Dit vinden onze meiden leuk als ze op de Ipad mogen.
Toca Hairsalon Peppa Pig Letterschool Dr. Panda Fijn topic dit, wij gaan ook op wintersport en kunnen nog wel wat vermaak voor onderweg gebruiken!