Wij hebben een super mooie, en lichte kinderwagen gekocht van het merk Joolz. Het is de Bloom in de kleur cosmic silver! Erg blij mee en ik hoop dat hij goed gaat bevallen straks! Wij zijn beide vrij lang en de bak is lekker hoog. Ook als straks de buggyzit erop kan dan zit de baby op ooghoogte aan tafel. Het was trouwens voor het eerst dat ik achter zo'n kinderwagen liep.... haha dat wordt nog wel oefenen straks!!
Haha ik snap iets niet. Zit de baby op ooghoogte aan tafel? Ga je de baby in de kinderwagen aan tafel zetten? Of hoe moet ik dat zien. Whaha. Misschien ben ik nu heel dom bezig, dan sorry!
Ja in principe heb je dat wel goed. Hij of zij komt op ooghoogte van een tafel zodat hij/zij niet zo laag zit (bijv terrasje, restaurant of achter het huis naast je. Hoog is makkelijk voor ons omdat we beide lang zijn ÉN zo blijf je altijd goed in het zicht van je kindje. Stokke heeft dat ook zo hoog, maar vonden wij minder mooi. Maar goed, alleen daarom hebben we hem natuurlijk niet gekocht. We vonden het hoge zitten, en veel meekrijgen van de wereld wel een leuke bijkomstigheid