welke site voor muurstickers!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nony, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    hi hi

Ik ga over een paar weken beginnen om een kamer ruil te doen, omdat we voor ons kleine wonder plaats moeten maken.

Het lijkt me heel leuk om op de kamers van de kinderen en beeb stickers op de muur te doen, maar waar kan ik die het beste online bestellen en is het makkelijk op te brengen, en is het er ook weer makkelijk af te halen?

Wie heeft er goede tips voor me?

alvast bedankt!

2. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
  3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bij de action zijn ze nu in de aanbieding.

4. afteranne

afteranne Actief lid

21 jan 2009
    142
    0
    0
  5. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    wij hebben ze ook bij klein idee aangeschaft en we waren er erg over te spreken.We kregen zelfs een proefvelletje en een spatelen een hele duidelijke gebruiksaanwijzing erbij om eerst te oefenen voor we de sticker gingen plakken.

6. Linda86

Linda86 VIP lid

7. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
  8. misa

misa Niet meer actief

Ik heb van een sticker (op een plaatje) nagetekend en geschilderd...! Erg mooi geworden!

9. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    heb de winnie de pooh stickers van de Kwantum (verkopen ze ook bij de Gamma en praxis)... zijn er een hele boel waarmee je een soort voorstellingen/verhaaltjes kan maken.

Je strijkt het op de muur maar kan hem er ook weer zo afhalen (zonder de muur te beschadigen!!!) en ergens anders opplakken!

10. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Ik weet niet of je er naar opzoek bent maar ik heb een site voor je waar je een tekst kan bestellen:

Home - Muursticker.nl

11. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Ik heb hele leuke besteld op twinkellight.nl

12. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Voor Julie's kamer had ik een leuke besteld op www.fraaifraai.nl. Helemaal leuk en keurig geleverd met handleiding, spatel, proefstukje en applicatietape.
    Ik heb de sticker (een tekst) niet rechtstreeks op de muur geplakt omdat de muur wat korrelige strucuur heeft, was bang dat het niet mooi zou worden. Dus mijn handige vader heeft van dun MDF een plaat gemaakt (een baan over de breedte van een muur), die zilvergrijs geverfd en daarop heb ik de tekst (wit) geplakt. Ziet er strak uit!

13. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Wij hebben een muursticker besteld bij www.muurteksten.nl. Ik heb het er nog niet opgeplakt, vind het een beetje eng hihihi. Tis nl tekst en als dat er scheef op komt, lijkt dat natuurlijk niet echt geweldig.....

14. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
  15. misa

misa Niet meer actief

Dit is mijn muurschildering: nagemaakt van een sticker.

Eerst een voorbeeld getekend op groot papier, uitgeknipt en dat op de muur gehouden en overgetrokken met potlood.
    Toen geschilderd.
    Daarna de blaadjes op de muur getekend (ook vanaf een voorbeeld op papier overgetrokken.
    Toen wat blaadjes van ons behang aan de boom geplakt en de overige blaadjes geschilderd.

16. misa

misa Niet meer actief

Het grasje onderaan heb ik uit de hand getekend en geschilderd, doodeng, maar het ging goed!
    Ben zo blij met mijn boom!
    Oja, die zwarte dingen zijn haakjes. Kunnen we vor de sier hier en daar wat ophangen!

17. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0

Deel Deze Pagina