hoi ja weet ff niet hoe ikhetkort kan omschrijven, Sinds een aantal weken zijn we bezig met het belonen van op hetpotje gaan, dit gaat erg goed maar de afgelopen dagen doet ze echt miniplasjes en verwacht dus een sticker.. Moet ik die nu geven of niet wantze doet het alleen maar voor die sticker. Ze gaat ook hard drukken om maar een plasje te doen.. Moet ik dan de sticker geven ofniet?
Ja hoor...gewoon geven en blij zijn. Ze doet het erg goed Isabella deed dat ook...en tja...dat hoort er gewoon een beetje bij
Ja hier zijn er ook vellen stickers door heen gegaan voor elke druppel die er uit geperst werd onder luid gejuich van ons Nu plast ze zelf op het potje soms zie ik dat later pas en vraagt ze nooit meer om een sticker.
ook herkenbaar hoor en bij beide kinderen. Dochter inderdaad ook om een sticker te kunnen plakken en zoonlief vond het gewoon leuk. Na een paar maanden/weken niet meer zo interessant en ging het over. Dochter vroeg niet meer om stickers en zoon hoefde geen blije mama meer.