Lijken jij en je partner op elkaar of zijn jullie elkaars tegenpolen? En botst dat of gaat dat juist heel goed?
Tegenpolen... Ik ben een stuiterbal.. Hij rust zichzelf... Dat botst wel eens.. Maar het 1 vuld de ander ook wel weer goed aan
Wij zij echt tegenpolen en dat is alleen maar erger geworden (we hebben een relatie vanaf mijn 17e) dat is niet altijd makkelijk eigenlijk. Gelukkig zitten we qua opvoeding wel echt op 1 lijn.
Hij is mijn absolute tegenpool. Dat heb ik ook wel nodig hoor. Zou niet met iemand kunnen samenleven die hetzelfde is als mij hahahaha.
Beide, we hebben veel dingen gemeen maar ook weer veel dingen niet. Vult op de juiste momenten perfect aan!
Ik denk dat wij voor 90% op elkaar lijken, en in 10% tegenpolen zijn. Dat werkt goed (in elk geval nu; in de beginjaren van onze relatie botsten wij wel eens heel hard op die 10%, nu hebben we een manier gevonden om de verschillen te waarderen).
IK denk dat het bij ons zo'n 50/50 is.. In veel dingen lijken we op elkaar en in veel dingen ook weer niet.. En botst zowel op de dingen waarin we wel op elkaar lijken en ook waarin we niet op elkaar lijken. En soms vult het elkaar dus ook aan hahaha.. warrige boel wij zijn ook al samen vanaf onze 15de.
Beide gedeeltelijk zijn we tegenpolen en gedeeltelijk zitten we op 1 lijn, Dat botst nog al eens maar het gaat steeds beter haha
Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet.. Ik was echt een rampzalige puber, deed alles wat niet mocht en heb m'n moeder echt door een hel laten gaan, hij was heel braaf en rustig. Hij is heel makkelijk, vindt dingen al snel goed, ik ben dominant en wil dat dingen gaan op de manier zoals ik ze in m'n hoofd heb (en die combinatie is perfect! ). Toch lijken we ook wel op elkaar, we houden er allebei niet van om een heel weekend binnen te zitten, gaan graag dingen doen, al is het maar een rondje rijden met de auto. Zijn allebei even gek, hebben precies dezelfde humor, zijn allebei onzeker en jaloers (hoewel ik dat wel véél erger heb dan hij, maar toch), en we zijn allebei even koppig en eigenwijs Qua uiterlijk verschillen we wel heel erg, hoewel ik ook merk dat dat aan het veranderen is nu hij met mij aan het winkelen is (en dus veel door mij laat uitkiezen ). Ik ben een beetje alternatief, veel zwart, lang rood haar, piercings en tattoos, hij loopt 5 dagen in de week in een pak voor z'n werk, draagt in z'n vrije tijd nette spijkerbroeken en van die gruwelijk lelijke bruine schoenen (die nu de deur uit gaan, want ik heb op vakantie grijze, stoere schoenen voor 'm gekocht ).. Belangrijkste is dat we erg gelukkig met elkaar zijn denk ik, elkaar precies aanvoelen en elkaar al heel snel door en door kenden, en dat we weten wat we aan elkaar hebben!
wij zijn tegenpolen en dat werkt prima. Ik ben dominant en hij is relaxter en vind dingen snel goed. We botsen bijna nooit, hebben wel eens een meningsverschil maar uiteindelijk is hij vaak degene die toegeeft.
Wij zijn echt elkaars tegenpolen, hij is links ik ben rechts, hij is water ik ben vuur. Ik sta heel makkelijk in het leven, hij trekt er nogal zwaar aan. Ik ben heel makkelijk overal in en maak niet overal zo punt van, hij wel weer. En ja dat botst zeker weleens, maar als je samen een tussenweg zoekt dan is dat zeker wel te doen! Moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken om een partner te hebben die net zo als mij is, want dat zou pas erg zijn! Denk dat het dan elke dag oorlog was hahaha.....
Qua muziek, vrijetijdsbesteding en interesses in het algemeen zijn we echt twee handen op 1 buik, maar qua karakter echt tegenpolen! Ik spontaan en emotioneel, hij gereserveerd en niet echt spontaan in zijn acties naar buiten. Maar we zijn al 12 jaar samen en beginnen elkaar zo langzamerhand wel te kennen en dat gaat prima!
Wij lijken qua temperament behoorlijk op elkaar; we zijn beide erg opvliegend. En dat botst dus zeer regelmatig Op sommige vlakken weer verschillend; hij impulsief en ik een twijfelkont. Dat vangt elkaar dan weer perfect op bij het nemen van beslissingen.
Beiden.. En dat botst soms enorm, maar aan de andere kant zijn we het heel vaak eens en zitten we echt exact op dezelfde lijn.
Wij lijken wel aardig op elkaar. We zijn allebei vrij rustige mensen. Hoewel ik wat meer een prater ben. Dus daarin vul ik hem weer aan denk ik.
Wij zijn in de meeste opzichten hetzelfde maar zitten ook wel dingen bij waarbij we tegenpolen zijn.. T is niet makkelijk soms maar komt altijd wel weer goed..