dekbed verzakt, wie heeft DE tip?

Discussie in 'De lounge' gestart door bezigbijtje, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    knopen aan de binnekant aan je dekbed maken en dan een oogje (lusje) van een stukje stof maken ( of een gaatje maken zodat het knoopje buiten het dekbed hoes is ) aan de dekbed hoes aan de bovenkant ( binnenkant) . die je dan als je het bed opmaakt aan elkaar vast knoopt eerst. zo zakt het dekbed niet naar beneden.

snappen jullie hem nog !?

wij hadden hier ook steeds last van! en me vriend maar aan dat dekbed trekken. omdat hij alleen een lege punt had bovenaan.

wij hebben gewoon grote knoop 3 stuks bovenaan dekbed gemaakt. ( punt in het midden en andere punt ) vervolgens op die plaatsen bij de 4 dekbedhoezen die we hebben een lusje gemaakt waar het knoopje weer aan vast gemaakt kan worden. en dan hoef je dus niet kou te hebben hihi doordat je alleen onder het dekbedhoes leg en je dekbed zelf ergens op de grond ofzo. of halverwege ergens.

2. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
  3. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar het hart vol van is...;)

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Ja hahaha! indd 8)

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ooeeh, ik heb altijd zo'n hekel als het weer tijd is voor 2 dekbedden in de hoes, alleen het er een beetje degelijk in krijgen al:x..Mijn oplossing; Eèn dekbed in de hoes, de ander leg ik 's nachts gewoon los daar overheen. Bij het opmaken 's ochtends schud ik het dekbed in de hoes op, zit ie gelijk weer helemaal goed en vouw ik het losse dekbed bovenop 2x dubbel en leg die dan netjes over het voeteneind. Ziet er niet vervelend uit en scheelt een heeeeeeeeeeeeeleboel ergernissen;)

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Wellicht ben je het dan voor. Ik probeer het wel iedere dag maar wij hebben een erg groot dekbed (240*220) en dan ook nog eens wol wat dus echt heel zwaar is dus dat ik bijna niet goed op te schudden (zeker niet in je eentje) Ik ga de knopen tip maar eens proberen want ook wij worden er helemaal kriegel van

7. Only me

Only me Niet meer actief

Heb zelfs een poosje een heel klein elastiekje in de hoeken vast gemaakt, werd er zoooo gek van.. toen had ik er geen last meer van hahahaha.

Inmiddels doe ik het wel weer zonder, want ik slaap een stuk rustiger :)

8. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    hihi wiebelkonten :D hier ook soms last van. Zelfs op het punt gestaan om weer met losse lakens te werken.
    Lusjes en drukknopen lijken mij het fijnst.

Nu alleen de zin nog om overal die dingen in te naaien.

Deel Deze Pagina