Ja ik weet dat er vast meer van deze topics zijn, maar ik kom er niet uit.. Mijn meissie wordt 2 en ik heb geen idee wat ik haar moet geven. Een loopfiets heeft ze al en kan daar al goed mee uit de voeten. Boekjes vindt ze leuk, maar daar kom ik al in om. Een keukentje hebben ze al. Ze speelt met zoveel speelgoed van haar broer, alles wat vliegt, rijdt, sirenes heeft enz. Spelletjes ook al enorm veel, klei, blokken, trein enz. Buiten ook al zandbak, glijbaan enz. Ik weet het echt niet. Heb ze van de week meegenomen naar intertoys en liep gelijk naar de auto's haha. Ze heeft al een aantal poppen maar kijkt er niet naar om. Ook little people speelt ze af en toe eens mee. Iemand nog tips? Zo lastig en nu bedenk ik me dat ze eigenlijk al best veel hebben..
Kaartjes voor k3 concert, jaarabonnement op pretpark of dierentuin in de buurt, een aanvulling van het een of ander.... Hier ook altijd lastig we hebben alles in december sint, verjaardag en kerst en van alle kanten willen ze cadeaus doen dat gaan we dut jaar anders doen anders moet we er nog zolder op laten bouwen extra haha
Driewieler? Verkleedkleren? Leuk zeteltje? Uitstapje naar de zoo? Schoolbord? Doktersset? Tractor? Step? Play doh?
Duplo? Stepje? Driewieler? Theeserviesje? Prinsessenjurk? Nieuwe kleren of regenlaarsjes? Leuk rugzakje met bakje en beker voor naar de pz? Stapeltoren?
Ik zou gaan niet naar algemene intertoys etc maar naar kleinschalige goede speelgoed/kinderwinkel. Met merken als djeco etc. Ilovespeelgoed.nl maar dan fysiek) Ik ben zelf geen fan van duplo, vtech, frozen, woezels etc. Hier veel boeken gevraagd. J donaldson hebben we hele reeks etc is echt top. Verder ook djeco puzzels, rijg dingen, verf, sauza accessories, stickersboeken usborn, molin roty muisje is doosjes, haba spellen, roze kinetic zand met toebehoren, magnetic poppen aankleden. Je kan dus gewoon kopen wat ze leuk vind maar dan duurder/duurzammer bijv ipv kruidvat zandspeelgoed spielstabil speelgoed etc dat zou ik dan doen mocht ze van alles al hebben of ik zou niet het weten.. Hier is ook altijd succes gewoon moiie haardband sauza of schoenen hihi) of tasjes. Je kan ook rugzak lilliputiens liz kopen bijv is echt leuk
Bedankt voor de tips. Veel van het genoemde hebben we al, maar toch een paar nog niet. Ik was ook niet in de intertoys om speelgoed daar te kopen maar om te kijken waar ze heen zou lopen..
Wat hebben ze al veel! Wat ik er nog niet bij zie staan en misschien leuk is voor beide: - trampoline - waterbaan Al waren ze hier met 2 jaar het blijste met een grote lege doos en bellenblaas
Een trampoline. Nog nooit zoveel geniet voor zo "weinig" geld gehad. Zitten ze continu op, worden het maar niet beu.
Ja ik dacht zelf dat het wel mee viel maar inderdaad als je nu alles op een rij zet hebben ze inderdaad best veel. Een trampoline is een goed idee...ik ga s kijken wat die kosten