hallo, ik zit al weken met het probleem dat mijn kind niet meer in zijn eigen bed wil slapen.elke avond laat ik hem eerst in slaap vallen op mijn arm zodat ik hem daarna toch in zijn bedje breng.standaard om een uur of 12/1 schiet hij wakker en is hij niet meer te houden,hij gaat staan en gillen en dat kan uren doorgaan.als ik hem niet pak.nu heb ik gelezen over deze middelen dat hij niet meer kan gaan staan.zou dit nog nut hebben voor een al wat grotere baby?wie heeft hier ervaring mee?
Hallo, Wij hebben ons zoontje ongeveer een jaar in de safe t sleep gehad. Ik vond het ideaal. Zo lag hij rustig en stil in bed. Voor hem was het ook een teken van ok nu gaan we slapen. Op een gegeven moment maakte wij hem dan 's nachts los zodat hij wel wat meer kon bewegen, maar Björn heeft nooit zelf de safe t sleep los kunnen maken. Björn is altijd een buikslaper geweest en tijgerde al snel zijn hele bed door. Ik heb zeer positieve ervaringen met de safe t sleep. Voor niet al teveel geld zijn ze op MP wel te krijgen. Kan je het altijd uit proberen. Succes!
hai, wij hebben de snoozzz gebruikt tot hij een jaar en 2 maand was op een ochtend vonden we hem uit de snoozzz lekker op zijn buik te slapen de nacht erop tzelfde, hoewel we er echt wel op gelet hadden dat de snoozzz goed vast zat, maar hij kruipt er zelf uit dus hangt een beetje af van je kindje denk ik proberen kan geen kwaad he groetjes
Wij hebben de snoozzz ook gebruikt omdat onze dochter ook ging staan en daarna niet meer ging slapen en dit een keer of 5 per nacht. De snoozzz werkte bij ons super!! Ook konden we hem mooi gebruiken als we ergens anders bleven slapen, zo kon ze veilig op een gewoon bed slapen.
Mijn zusje gebruikte hem trouwens bij haar zoontje die veel voeding teruggaf. Zo kon ze het bedje omhoog leggen zonder dat hij naar onder zou zakken.
ja maar dit gaat over een kindje van 14 maanden toch? Ik zou het persoonlijk niet doen, je kindje wordt waarschijnlijk heel bang als hij al angstig wakker wordt en zich dan ook nog niet eens kan bewegen... ik denk dat je kindje in een sprongetje zit ( 15 maanden sprong ) en dat je hier echt even doorheen moet... troost je met de wetenschap dat er betere slaaptijden komen!!
ik heb ook maanden de snoozzz slaapwikkel gebruikt en vondt het in het begin erg makkelijk, totdat mijn zoontje er te sterk voor werd met 8 maanden, hij heeft zich toen omgedraaid in bed met de wikkel om. dus hij lag met zijn hoofd aan het voeteneind. doordat hij was gaan draaien, zat de wikkel heel strak om zijn buik. daardoor durf ik hem nu niet meer te gebruiken, en zou het je dan ook af raden.
hey bedankt dames, heb inmiddels een 2dehands aangeschaft.en ik zal kijken of het werkt! groetjes vlindertje85