Kindgebonden budget

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Samba25, Nov 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik vroeg mij af of iemand weet of je het kindgebonden budget ook in 1x uit kunt laten betalen?

2. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    geen idee, wij krijgen het gewoon elke maand, denk dat dit standaard is.

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ook hier per maand dus heb eigenlijk geen idee...

4. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,815
    691
    113
    Female
    Alleen als het bedrag 60 euro oer jaar is anders i het standaard dat je per maand betaalt krijgt.

5. babysaluki

babysaluki Niet meer actief

je kunt aan het einde van het desbetreffende jaar, het geld in 1 keer aanvragen... wij hebben in 2010 geen kindgebondenbudget aangevraagd... maar gaan nu dus vragen om het geld waar we het hele jaar recht op hadden... dat is geen probleem..

6. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    Oke, dus het kan ergens wel, alleen misschien niet voor het aankomende jaar dan? Ik ga ze wel even bellen.

7. babysaluki

babysaluki Niet meer actief

volgens mij kan het niet voor het aankomende jaar nee... alleen achteraf wat je nog tegoed hebt zeg maar...

8. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    enkel per maand, en als je het opzegt moet je alles terug betalen van dat jaar :)

Je kunt het achteraf aanvragen, dan krijg je alles in een keer...maar dan word het automatisch omgezet dat je het per maand gaat krijgen....

9. debq

debq Fanatiek lid

Mar 10, 2010
    3,797
    761
    113
    het kan volgens mij wel per jaar, maar dan moet je er zelf iets meer voor doen en goed in de gaten houden, je moet je inkomen zo veranderen dat je te veel verdiend en dus niks krijgt, dan moet je het jaar er na VOOR 1 april het goede inkomen doorgeven en zo krijg je achteraf het bedrag voor het hele jaar. Je moet dus zelf wel heel goed opletten.

Share This Page