Dekbed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Debby70, 4 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik ook niet!
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    T lijkt idd wel 'eigenwijsheid' van; ik doe t lekker toch, júist omdat anderen dit niet doen of zeggen dat t niet veilig is.
     
  3. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ja want omdat t te koud is of wat dan ook hoeft het niet... En t wordt overal afgeraden!
     
  4. missmariska01

    missmariska01 Fanatiek lid

    civan heeft sinds zijn 6 weken al een dekbed.
     
  5. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief


    Omdat?
     
  6. mamavanYeline

    mamavanYeline Bekend lid

    12 okt 2005
    666
    0
    0
    Yeline slaapt nu ook sinds 2 maanden onder een dekbed ze heeft geen slaapzakje meer aan omdat ze die elke keer uit deed hoe ik hem ook aandeed. Een gewone deken heb ik niet alleen een dekbedje dus die gebruik ik dan gewoon, zie op deze leeftijd van Yeline er geen gevaar in eigenlijk.
     
  7. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Beter Safe than Sorry!

    En is toch wel heel erg lullig als je je kindje op een dag vindt.... omdat je je niet zo druk maakt om de veiligheidsvoorschriften. Sommige dingen daar is moeilijk aan te ontkomen, maar dingen die je kunt voorkomen...
    Maar het blijft je eigen keus en verantwoordlijkheid.
     
  8. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
  9. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Ik gebruik voor Rhune een speciaal medicotideken en ben ook van plan dit nog lange tijd te gebruiken en was me inderdaad net aan het afvragen tot welke leeftijd dit was. Ik dacht altijd dat de kans op wiegendood maar was tot 1 jaar, vergis ik me hierin?
    Grtz x
     
  10. mam85

    mam85 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    begrijp jullie grote bezorgdheid.. lief van jullie

    iedereen zijn eigen toch?

    ik heb nze zoon er nu niet helemaal onder hoor. aleen zijn benen. ik bedoel maar mocht ik er bij het kouder worden geen goed gevoel bij hebben dan zal ik hem er echt niet onder laten slapen(helemaal dan)
    maar dat zie ik dan wel weer. hi slaapt er nu wel lekker onder...

    zo zal iedereen het anders doen. en met andere dingen om gaan (en dan bedoel ik de veiligheidvoorschriften)


    tuurlijk niet. kom op zeg.. iedereen zal zijn reden wel hebben . en doet dit heus niet omdat het juist word afgeraden. beetje onzin, maar nog maals ieder zijn eigen..


    maar goed. wil verder hier ook niet op in gaan omdat dit een eindeloze discussie waarschijnlijk gaat worden... iedereen doet het op zijn eigen manier.. en dat hebben we maar te respecteren (voollgens mij ben ik er al op in gegaan hahahaha :) )

    respect for all
     
  11. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Maar meid, hoe lang denk je dat t nog duurt voordat je zoon gaat draaien enzo in bed.
    Ik vind Iman echt vaak met haar hoofd bij t voeteinde en ja dan ligt deken gedeeltelijk over haar hoofd!
     
  12. mam85

    mam85 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    nu ga ik er toch weer op in, had gezegt dit niet te doen :)

    als mijn zoon los in bed ligt, dan laat ik hem daar echt niet onder liggen

    maar hij ligt vast en kan niet draaien ;) . zijn dek bedje komen tot net over de benen.
     
  13. emma

    emma Actief lid

    21 nov 2005
    113
    0
    0
    Slaap slaap... ;)
     
  14. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Jørre en Britt liggen allebei nog in een slaapzak.
    En die zijn warm genoeg.
    Britt vind ik smorgens regelmatig aan het voetend met dr hoofdje. Moet er niet aan denken dat ze onder een dekbedje ligt dan.
    En Jørre ligt nog aardig stil in bed maar die heeft ook alleen een slaapzak.
    En als het heel koud gaan worden krijgen ze allebei een winterzak aan en eventueel een dekentje.
     
  15. erlida

    erlida Fanatiek lid

    2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    @ mam85....je zoon ligt vast?Hoe dan?Gewoon benieuwd ,kan me er geen voorstelling van maken namelijk!
     
  16. slingding

    slingding VIP lid

    9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik heb een katoene duo deken die mag je al gebruiken en die kan je splitsen bij warm weer en die gaat gewoon in een dekbed overtrekje.
     
  17. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ze liggen nu onder een lakentje (met slaapzak) maar als het weer kouder wordt gaat de duodeken weer in het dekbedovertrek.

    No way dat ik al aan dekbedjes ga beginnen, ik zou zelf niet rustig kunnen slapen :(
     
  18. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik denk in een SafeTsleep...
    Moest zelf ook even denken haha
     
  19. sillaah

    sillaah Fanatiek lid

    21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik denk dat iedereen dat maar zelf moet weten hoe of wat..
    je kent je eigen kind het beste !
    en ik denk niet dat er zo'n heftige discussie hoeft te ontstaan.. ?
    ze wilt immers alleen weten of er meerdere zijn die al een dekbed gebruiken..
     
  20. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik vind de discussie niet heftig en ook netjes... Iedereen zegt er toch bij dat iedereen t zelf moet weten?
    Als je zo'n topic opend wéét je dat er een discussie komt, maar is dat erg?
     

Deel Deze Pagina