hoi allemaal! Wij zitten het speelgoed van ons zoontje te verkopen uit zijn peutertijd. Brandweerman Sam, Thomas de trein, Dinotrux .... etc En we komen een beetje tot de conclusie dat er eigenlijk meer te vinden is voor die leeftijd dan voor 5/6 jarigen ... Wij vinden het zo lastig. Lego en playmobil heeft hij al veel, erg veel. Ook smartmax , clics enz ( en krijgt een switch in Dec ) Weten jullie leuk speelgoed voor een 6 jarige jongen ? Misschien straks ook voor Sint ? Dank jullie wel alvast!!!
Als hij al zoveel heeft zou ik geloof ik niet voor nog meer gaan... Mocht het toch per sé moeten dan wellicht een knikkerbaan, Smart Games (of een gewoon spel), buitenspeelgoed, hotwheels, een racebaan, spektro, Knex, een (programmeerbare) robot, een ander soort treinbaan, ... Er is zoveel voor (wat) oudere kinderen, alleen minder in 'thema', denk ik.
Knex, laq, lego technic, geomag, echt gereedschap/figuurzaag, skateboard, transformers.. Of praktisch: Nieuwe sporttas, zwembroek, leuke sokken, oid.
Gravitrax Tantrix Ik leer schrijven Leesboekjes Kapla Verkleedkleren Spellen zoals: Keezen, wie is de dader, vlotte geesten, yathzee, qwixx, betoverende doolhof
Smart games is super leuk en je hebt heel veel verschillende thema's dus voldoende keuze. Onze knul is nu gek op letter kwartet (rompompom) Tip toi is ook super, je hebt boeken, poppetjes, spelletjes, puzzels dus vast ook iets wat zijn interesse heeft. Gewoon (bord)spel, regenwormen, ticket to ride (junior) kinderen van catan etc Zou dan kijken bij een echte spellenzaak.