Wie heeft er een Joolz ZZZ of kent iemand met zo'n wagen? Met name de meest recente wagens (dus niet de Bloom). Wij willen namelijk een Joolz aanschaffen maar bij zowel Prenatal als bij Kitz Factory verkopen zij de Joolz niet meer. Vreemd voor een Amsterdams ontwerp dat je die niet eens meer in Amsterdam kunt kopen! Volgens beide winkels hebben zij het uit het assortiment gehaald vanwege het grote aantal klachten. Maar wij zouden graag wat ervaringsdeskundigen horen. Hebben jullie idd veel problemen met deze wagen en is het vervolgens lastig om onderdelen te bestellen cq gerepareerd te krijgen? Alvast hartelijk dank voor jullie reacties!
Bij ons in de winkel verkopen we hem ook niet meer gelukkig. Prijs-kwaliteit verhouding staat niet in contrast vind ik. Veel voor komende klachten waren o.a : wielen die blokkeren, duwstand die niet meer inklapt, zelfs wielen die afbraken. Ook de service van het bedrijf vind ik ook erg slecht. Nooit kan het eens in 1x goed gaan. Hij ziet er mooi uit. Beetje een kruising tussen de bugaboo en de stokke kinderwagen. Het onderstel is nagemaakt van de bugaboo en hij heeft de hoogte van de wandelwagen net als de stokke. Het verschil tussen deze wagens is dat Bugaboo en Stokke wel van een zeer degelijke kwaliteit zijn. Maar bij alles blijft wat je ook koopt, je moet er ook geluk mee hebben. Sommige mensen zullen nog nooit iets gehad hebben aan hun Joolz wagen, maar als je er eenmaal pech mee hebt.......
Wij hebben de Bloom, dus niet de nieuwe ZZZ-serie, aangeschaft in zomer 2008. Ik vind het de mooiste wagen ever qua uiterlijk! Kindje kan heerlijk naar je toe kijken en zit lekker hoog. Past gemakkelijk in de auto, enigste minpuntje vond ik het te kleine bagagemandje zeg maar, voor onder. Heb toen maar een Hema-netje aangeschaft. Probleem opgelost. Mijn vriendin heeft een Bugaboo. Loopt wel ietsjepietsje fijner vind ik. Maar die bak is zo láág. Het staat ook voor geen porum trouwens als je zelf wat langer bent achter zo'n bugaboo lopen. Nee, geef mij maar de Joolz. Geen problemen mee gehad, maar mss is de ZZ ietsje anders...
De Joolz ZZZ is niet anders dan de Prime hoor, alleen de stofjes. Wij hebben toevallig vandaag de Joolz teruggebracht naar de Prenatal waar we 'm 3 maanden geleden kochten. We hebben 3 maanden en tig telefoontjes zitten wachten op 1 schroefje dat maar niet wilde komen... Prenatal vertelde over de klachten die er waren en de redenen om de wagen uit het assortiment te halen. We hebben de wagen teruggebracht, nooit gebruikt met 1 missend schroefje. Mogelijk is er verder niets aan de hand hoor, met deze kinderwagen maar ik vind de service dusdanig ellendig... Dus, als je er 1 wilt en je wilt de gok wagen, Prenatal in Beverwijk heeft er net 1tje terug, nog helemaal nieuw Een schroefje wilden ze evt ook wel van een andere afhalen die ze nog hadden staan. Het is een rode, alles er op en er aan!
Idd dat bedoelde ik dus. Als winkelier doe je je uiterste best om het probleem zo snel en goed mogelijk op te lossen, maar ja als de fabrikant niet mee werkt dan schiet het nog niet op. Beetje jammer!
jewe, zie nu (banner) dat je zwanger bent! Proficiat en nogmaals bedankt voor het advies waarmee je ons altijd voorziet!!
Dank jullie wel, voor zover, voor jullie reacties! Wederom herkenbare verhalen met wat Prenatal en Kidz Factory aangaven. Wij denken er nog over na. We kunnen er één kopen via een bevriende babywinkeleigenaar, we gaan in elk geval van de week daar langs om met eigen ogen de wagen nog eens te bekijken. Wel jammer dat er zoveel gedoe mee is, want ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe alle andere wagens niet mooi vindt... Mochten er nog meer gebruikers van de Joolz nog wat willen toevoegen aan de reacties: graag!
Ik vind de joolz ook erg leuk, maar alle negatieve verhalen van winkeliers maar ook op internet hebben mij doen besluiten er vanaf te zien...
Jammer is dat. op zich is het een hele leuke wagen om te zien, hele leuke kleuren. Maar ze hebben hem al zo vaak "verbeterd" maar zonder resultaat. Beetje jammer!
En toch vind ik het jammer dat de negatieve verhalen de overhand hebben. Wij hebben ook de bloom. Onze dochter is nu 8 maanden oud. We hebben de wagen 1 keer terug moeten doen omdat het opklappen niet meer ging. Keurige service, de wagen werd thuis opgehaald en weer teruggebracht. Ik kan die slechte service dus niet beamen! Ik kan inderdaad ook alleen het kleine mandje aangeven als minpunt maar verder vind ik 'm ronduit fantastisch!! Wij waren gewoon overtuigd van deze wagen omdat ie alles had wat we wilden en ik ben dus nog steeds blij dat ik me niet door slechte ervaringen heb laten leiden! Waarbij ik me overigens ontzettend goed kan voorstellen dat je baalt als koper of verkoper van een product waar iedere keer iets mee is!
Als een aantal bedrijven besluit iets uit de handel te halen, doen ze dat inderdaad niet voor niets. Jij hebt wellicht 'geluk' gehad dat je wagen maar 1 keer terughoefde. Feitelijk is dat al 1 keer teveel natuurlijk. Ik vind de wagen ook erg leuk, maar iets waar ik zoveel geld aan uitgeef moet gewoon goed zijn, punt. Ik denk dat Joolz nog even wat tijd nodig heeft om alle kinderziektes eruit te halen en dat ze het dan voor elkaar gaan krijgen. Wat je zegt, het is een mooie wagen, maar met een slechte naam. En klaarblijkelijk ook terecht..
Ik ben op dit moment zelf 24 weken zwanger en kijk geregeld op internet wat de beoordelingen zijn van verschillende kinderwagens. Wij hebben er nog geen een gekocht (krijgen hem trouwens van mijn ouders), maar de Joolz wordt het zeker niet. Op www.babykeur.nl kom je veel te weten over het gebruikersgemak/ongemak. Zelf ben ik nu erg gecharmeerd van de Easywalker. Toevallig vorige week bij de Prenatal geweest en daar kwam ook een boze klant binnen met een afgebroken wiel van de Joolz, haar was nooit verteld van de slechte ervaringen van klanten. Ik dacht wel bij mezelf als je je er een beetje in verdiept had had je dit kunnen weten...... Succes in ieder geval met uitkiezen, maar kijk uit dat je je niet alleen blindstaart op het uiterlijk.
Wij hebben hier ook de Joolz staan in huis..Omdat hij en lekker hoog is en heel stoer..2 vriendinnen van mij hebben hem ook en nog nooit klachten gehad...1 gebruikt hem nu 15 maanden en de ander 10 maanden...Bij de Prenatal in Rotterdam heb ik ook geen slechte verhalen gehoord...Daar en bij de Burgerhout in Sliedrecht adviseerde ze hem ons zelfs en vonden hem beter dan bv een Quinny Buzz...
@ 0babydream0 : Het hoeft ook niet zo te zijn dat al hun wagens defecten zullen vertonen, maar zoals je kunt lezen op verschillende sites, waaronder deze dan blijkt wel dat er vaak dezelfde voorkomende klachten zijn. Ik denk dat jullie gewoon geluk hebben. Ikzelf zou in ieder geval het risico niet willen nemen, zeker niet voor dat geld. De wagen zelf ziet er inderdaad erg leuk uit, maar het gaat er uiteindelijk om dat hij ook goed werkt.