voedingskussen met bolletjes waar te koop?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door misslizzy, 16 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Hai allemaal,

Ik heb thuis een zacht gewoon kussen voedingskussen. Nu ligt mijn kleine meid in het ziekenhuis en daar hebben ze zo'n een met van die bolletjes erin. Wie weet waar je die kan kopen? Bij de prenatal en de gardo zie ik online aanbiedingen maar er staat niet bij welje soort vulling ze bevatten. Ik heb geen tijd om te shoppen wie heeft tips?
    Groetjes

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    die van de prenatal heeft bolletjes erin

3. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Klopt! Ik heb er ook 1 met bolletjes van de Prenatal. Je kan daar ook extra hoezen kopen.

Gebruik 'm nu nog voor mezelf, maar zit wel te stoeien met dat ding...soms heb je ineens een heel leeg stuk/of een heel hard stuk en moet ik 'm weer even... 'opbollen'! ;)

Ik wist niet dat je ook voedingskussens had, bestaand uit een zacht kussen, spreekt mij wel weer aan eigenlijk! Handig te weten.

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ja heel herkenbaar!

Ik heb het kussen nu maar even weggelegd voor straks, heb hem nu nog niet echt nodig en is veel te warm zo'n kussen om me heen

5. linnepinnie

linnepinnie Actief lid

5 feb 2007
    252
    1
    0
    Heb die van mij bij babyplanet gekocht, van het merk jollein. Is wel een dure, maar bevalt me erg goed. Hij is groot, goed te vormen, lekker zachte en goed wasbare hoes erom, die zelfs in de droger goed blijft. Heb hem bij de eerste zowel met slapen in de zwangerschap als met voeden gebruikt en nu ik weer zwanger ben slaap ik er weer mee. Prima ding, met bolletjes.

6. mama1977

mama1977 Actief lid

23 jun 2009
    356
    0
    0
    limburg
    ik heb er een van de prenatal, maar wel de mini variant met bolletjes. mijn ukkie is te vroeg geboren en in die grote (had ik geleend) verzoop die werkelijk maar met die miniversie ging het perfect met voeden.

7. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik heb m van de thuiszorgwinkel

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik heb hm van prenatal... en kan echt niet zonder mn 'banaan' :p slapen
    verlicht een hele hoop van mn bekkenpijn

laatst zag ik er ook 1 met bolletjes vulling bij babyentienerstore in de aanbieding.... maar vind die van pranatal persoonlijk prettiger

9. Geekess

Geekess Actief lid

13 mei 2009
    185
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook de "Big Comfy" van de Prenatal. Geweldig ding, onmisbaar om mee te slapen, vooral met mijn bekkenpijn, mijn man en ik vechten er om. Die bolletjes zijn heerlijk, makkelijk in vorm te duwen.

10. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Die van mij komt van de HEMA en bevat ook bolletjes

Deel Deze Pagina