Welke centerparcs is het leukste voor baby (9 maanden)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lichtroze, 5 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi

Mijn man en ik willen een midweek maar centerparcs met onze dochter. Ze zal dan een maand of 9 zijn. Er zijn echter verschillende parken, met verschillende 'sterren'. Ik ben niet bekend met centerparcs, maar zijn er bepaalde parken meer geschikt voor kleintjes dan anderen?

2. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Ik denk dat het voor een kleintje van 9 maanden nog niet zoveel uitmaakt. Wij zijn met 6 maanden naar Heijderbos geweest en met 10 maanden naar Weerterbergen. Een simpel bad is voldoende op dit leeftijd, althans bij ons.

Huttenheugte heeft een leuk peuterbad maar dat is leuker voor als ze zelf kunnen lopen denk ik.

3. Eameltsje

Eameltsje Actief lid

11 mrt 2014
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het maakt voor zo'n kleintje inderdaad niet uit waar je zit. Een (eenvoudig) zwembad is leuk. Verder zou ik afgaan op wat je zelf leuk vind (bos, strand e.d.)

4. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Waar je ook naar kan kijken is de luxe van het huisje en de ligging tov het zwembad. Met regen een eind lopen is niet zo fijn.

Wij hadden met 6 maanden een vernieuwd huisje (vip-cottage) met sauna en keuken met vaatwasser en senseo. Ook waren er 2 badkamers, 1 met bad en 1 met inloopdouche. Was waarschijnlijk 6 persoons huisje dat omgebouwd is naar 4 persoons. Ik weet niet wat jullie belangrijk vinden? Eten jullie in het huisje of gaan jullie uit eten? Vaatwasser vonden wij wel fijn want met 6 maanden uit eten vonden wij niet zo fijn (duurde te lang). Sauna hebben wij verder niet gebruikt, waren elke keer na het zwemmen total loss.

Het ene park is nieuwer dan het andere. Wij zijn een maand geleden bij de Huttenheugte geweest en dat was toch wel erg oud. Huisje was erg klein, weinig (berg)ruimte in de keuken. Onze dochter van 1,5 jaar loopt en zit overal aan. Moesten de kratten met eten in de slaapkamer zetten en steeds alles verplaatsen in de keuken.

Ik zou ook kijken en een park kiezen waarvoor je niet zo ver hoeft te rijden.

En als je last van muggen hebt, neem een muggenlamp mee oid!

5. beebje2013

beebje2013 Actief lid

13 aug 2013
    360
    0
    16
    Ik vond het water in De Huttenheugte lekker warm. Warmer dan in Erperheide en het Heijderbos. Meerdal schijnt ook fijn te zijn voor baby'tjes maar daar ben ik zelf niet geweest.

6. lamee

lamee Actief lid

14 feb 2012
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond het meerdal fijn omdat je daar een soort verwarmd kruidenbad hebt. Port zelande was zelfs het peuterbadje steenkoud konden alleen in t bubbelbad de rest vas te koud

7. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Wij zijn ook naar meerdal geweest toen zoontje 9 maanden was.. Pas zijn we naar huttenheugte geweest.. Als ik nog eens moest kiezen voor die leeftijd ging ik terug naar meerdal heerlijk dar kruidenbad.. Nu gaan we in april weer naar huttenheugte leuk voor wat ouderen kindjes in Plopsa :D

8. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Voor een baby van 9 maanden maakt het allemaal nog niet zoveel uit. De pakken met 5 sterren zijn het meest luxe. Daar heb je sowieso lekker warme baden voor je kindjes. Tevens is er op zo'n park zelf vrij veel vermaak, je hoeft dus niet het park af.
    Dus, hoe ver wel je rijden, wat voor een omgeving?

9. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties! Ik denk dat we gewoon een beetje een luxe huisje pakken, dan hebben mn man en ik er ook nog wat aan. Onze dochter slaapt nog veel, dus dan zit je toch redelijk wat tijd binnen. Een sauna is dan wel lekker :)

10. Crol

Crol Actief lid

17 aug 2013
    335
    106
    43
    Wij zijn afgelopen weekend naat kempervennen geweest, onze dochter is 5,5 maand.
    Ze heeft idd nog weinig aan dingen. Het zwembad heeft een groot baby/peuterbad en er is een kinderboerderij wat ook wel leuk is.
    Ook kan je reserveren op babyzwemmen, ook erg leuk

11. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Toen onze oudste 3 mnd was een Eden huisje met sauna bij de Eemhof en wij zaten heerlijk in het bubbelbad. Nu voor december geboekt bij het Meerdal en een 6 persoons huisje met zijn vieren. Ouders van nu had 50% korting en er is nu ook een bungalow race dus daar ging nog weer €75 vanaf.
    Omdat we toch in het huisje zijn met slaapje willen we wel een beetje de ruimte

12. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Wij zijn 2 weken terug naar de huttenheugte geweest, alleen ik ben niet wezen zwemmen omdat ik mn zoontje daar nog een beetje jong voor vind.
    Verder een super leuk park. Wij hadden een wat luxer huisje en die was pas helemaal verbouwd. Dus dat zag er helemaal super uit.

13. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.051
    178
    63
    Gelderland
    Wij zijn met net 10 maanden naar kempervennen geweest, zwembad is lekker, bubbelbad erbij om weer ff lekker op te warmen en de kinderboerderij was een grote hit. Dieren kunnen en aanraken vond onze meid super! Ook hebben ze en buffet restaurant waar we zijn wezen eten. Genoeg te proeven voor haar. We hebben er 1,5 uur gezeten zonder problemen. Genoeg te zien :) erg leuk om weer en keer uit eten te gaan.

Tip: vernieuwd of eden huisjes hebben wel een pre vooral omdat et veel gekropen word en ze overal aan zitten ;)

Fijne vakantie!

14. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Wat anders, maar ook leuk. TVennenbos van Landal, was vroeger van centerparcs

15. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.138
    113
    Happyland
    Dit dus!
    Wij zijn vorig jaar naar de Eemhof geweest, mijn dochter was toen 5 maanden.
    Bewust voor luxe gekozen, dochter sliep nog 3 keer per dag.
    Eemhof is ons erg goed bevallen. Groot appartement, supermooie badkamer met jacuzi en sauna.
    En een fijn zwembad.
    Het enige waar ik me aan stoorde was dat er maar weinig 'familieruimtes' waren om je in het zwembad om te kleden, zeker op jonge leeftijd is een verschoonkussen handig.
    Dat gekloot in een klein hokje was niet prettig.
    Maar waarschijnlijk zal dat in alle parken zo slecht geregeld zijn...

Deel Deze Pagina