Dekbedje kopen...maar welke?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Mowtom, 10 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Onze kleine man gaat binnekort naar de zolder verhuizen. Nu is het daar toch duidelijk kouder dan op zijn kamer waar hij nu ligt. Hij slaapt nu onder een laken met deken en zijn winter slaapzak. Ik zat erover te denken om een 4 seizoenen dekbed voor hem te kopen die niet te zwaar zijn. Nu keek ik al op de site van de ikea, maar daar staan er zoveel.
    Heeft iemand een idee welke goed is? En dus niet te zwaar. Volgens mij zijn donzen dekbedden niet zo zwaar toch he? Wij hebben zelf wol en dat vind ik best zwaar als beide delen erop liggen.
    Iemand een tip?

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

pers zou ik het nog niet doen, er wordt ook geadviseerd pas vanaf 2 jaar een dekbedje te gebruiken.

kwa keuze, zou ik als ik dan een dekbedje kocht een wolle doen of een veren, maar zeker geen syntetisch

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik zou nog even wachten met een dekbed desnoods een romper met lange mouwen onder de pyjama (maar dat vroeg je niet)

4. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Idd Linda dat vroeg ik niet ;)
    Nee geeft niets hoor alle tips zijn welkom!
    Hij ligt nu nog op zijn oude kamer omdat ie wat ziekjes was de agelopen week dus hij gaat eind deze week pas naar zolder en dan krijgt ie een dekbedje. Ik heb er een gekocht bij de Ikea. Een met dons dus niet zo zwaar en dan kijken we wel hoe het gaat. Het scheelt dat Jesper nooit naar beneden kruipt in zijn bed en alleen naar boven dus daar ligt geen dekbedje...
    Maar in ieder geval allemaal bedankt!

5. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Ik lees ook ff mee. Mijn dochtertje gaat over naar een groter bed en ik zit ook te twijfelen wat voor soort dekbed ik voor haar zal kopen. Je hebt speciale dekbedden voor kinderen (bij Leenbakker), maar dit is geen 4-seizoenen, dus alleen een enkel dekbed. Ik ben bang dat dit in de winter weer te koud zal zijn :( . Dus kom maar op met de tips :) .
    Oja, mijn dochter is ruim 2 jaar, dus mag gewoon onder een dekbed slapen ;) .

6. augustus

augustus Niet meer actief

Die van Ikea doet het prima hier bij Rosalie.

7. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Hoi,
    Ik zou ook nog geen dekbedje doen. De slaapzak combisleeper van Little Company is een 4 seizoenen slaapzak. Ik vind deze ideaal. Wel erg prijzig, dat wel...

Deel Deze Pagina