ik ben voor een hemel/klamboe voor het babybedje aan het kijken....bij de grotere babyzaken vind ik ze echt niet te betalen...tussen de 60 en 90 euro en hoger...maarja zijn dan ook vaak thema hemels.. nu zag ik op de site van de ikea ook hemels die ik gewoon leuk vind! Moet ze nog wel even in het echt bekijken maar de prijs is 6 tot 10 euro! Weet iemand of het wat is? bedankt!
ik heb 2 jaar geleden een klamboe gekocht bij de ikea voor mijn zoontje.. een witte met groene blaadjes ernaar. er zitten lusjes aan die je aan de spijlen van het ledikant kan vastmaken zodat je kleintje de klamboe nie naar binnen kan trekken. ik heb nu de blaadjes eraf geknipt en de groene lijnen roze gemaakt en hij hangt nu boven het bedje van de kleine meid.
bedankt voor je reactie! klinkt gewoon goed dus die klamboe! ik ga van de week even kijken..weet jij toevallig ook of je er standaards kan kopen?
Wij hebben die gekocht om de ring te gebruiken en het als voorbeeld te gebruiken: mijn moeder heeft er eentje in de voor ons juiste kleuren nagemaakt. Maar het is een prima klamboe hoor. De stof is natuurlijk iets minder luxe (grotere gaatjes, zeg maar) dan die duurderen, maar ziet er verder echt prima uit! Als wij niet voor mooie stof konden slagen, dan zouden wij deze ook gaan gebruiken.
Geen standaards bij ikea trouwens. Je kunt ze aan het plafond ophangen (aan een haak). Of anders bij bijvoorbeeld babydump een standaard kopen (30 euro). Bij prenatal issi veel duurder geloof ik.
Ik had voor mijn zoon ook een klamboe van de ikea, en dat ding voldeed prima hoor. Voor baby 2 wilde ik graag een oranje klamboe, maar die heb ik gewoon voor een leuk prijsje op marktplaats gekocht.
ik heb ook een klamboe van de ikea. Ziet er prima uit. Genoeg lusjes aan de onderkant om hem mee vast te maken. De stof is iets grover dan de duurder maar verder prima te gebruiken. groetjes Suzanne
ik heb ook een klamboe gekocht bij de ikea. Met allemaal verschillende kleurtjes. Ook bij deze zaten er lusjes aan die aan het ledikant vast kon maken. De klamboe heeft bij er lang gehangen
Wij gaan ook voor een klamboe van Ikea. Ga echt geen 50, 60 of nog wel meer euro's neertellen voor een klamboe hoor...
bedankt voor jullie reacties! esmeralda ziet er leuk uit!! nee precies anja..ik vind dat ook een beetje te duur..
nou ik ben net bij de leenbakker geweest! daar heb ik (hopelijk) een mooiere gekocht..wit glanzend..15 euro..dus valt ook nog wel mee!
Al eens gedacht aan MP? Ik heb daar mijn klamboe vandaan (van Jolein welke in de winkel 80,- kost), heb er 20 euro voor betaald en ziet er uit als nieuw.
ben inmiddels geslaagd met die van de leenbakker....maar kan zo maar eens zijn dat ik hem over een maand niet meer leuk vind haha...dan kijk ik idd wel op marktplaats...heb ze ook van jolein gezien voor 40euro bij babydump geloof ik..is ook nog wel te doen..