.... wij konden nergens slagen dachten we. Een hanglamp past bij ons niet want dan stoot mijn man zijn hoofd. Plafonieres zijn supersaai, maar vandaag liepen we tegen de Dot-light aan! Een superleuke lamp, in verschillende vormen/kleuren verkrijgbaar. www.dot-light.com wij hebben de paarse bloem, en zijn blij blij blij
Wij hebben idd de oranje bloem. Vind het zo vrolijk staan. De kosten vallen best mee hoor, zeker als je vergelijkt met andere lampen (je moet alleen niet met de ikea rijstpapieren lampen vergelijken )
nee die van ikea zijn echt goedkoop en ze zien nog niet eens uit vind het echt van die jaren 70 lampen
Wij hebben de bloem van de ikea (wandlamp) , erg leuk hoor en idd goedkoop ! Nu vind ik deze overigens ook wel leuk, hoewel er maar een paar modelletjes (bloem, zon en engel) bijzitten die ik leuk vind, dat is weer wel jammer. En de engel vind ik leuk om te zien hihi, maar zou ik (behalve met kerst) niet in m'n huis willen! De zon wel, dus ik heb hem opgeslagen, volgend jaar gaan we verhuizen hihi.
Ha, toevallig zijn wij pas verhuisd en hebben eerst 2 van zulke lampen gekocht en er toen zelfs nog 2 bij. Beneden aan de muur hebben we 2 zwarte candlelights, op de babykamer de rode koekoeksklok en op onze slaapkamer een doorzichtige met wat krullen. We krijgen veel comlimentjes over de lampen. Tja, verder hebben we gewoon Ikea-lampen (niet die papieren ) en wat van de bouwmarkt + wat we nog hadden, want al met al is het best prijzig. Helaas heb ik nu een tijdelijke waardeloze internetverbinding, anders had ik even een fotootje in mijn album geplaatst.
Ik vind het hele leuke lampen, maar wat ik me afvraag is of je de wandlamp ook aan het plafond kan bevestigen. En hoeveel watt er maximaal in mag. Iemand met zo'n lamp die me kan helpen?
Je doet er speciale spiegellampen in, die koop je volgens mij bij het pakket. De praxis heeft de dotlights ook. De lampen geven goed licht. Wij ebben het als plafonierre (hoe schrijf je dat eigenlijk ) en dat gaat erg goed. Hij kan ook op een dimmer. Wij hebben volgens mij de wandlamp gebruikt en dan aan het plafond.
Formido heeft ze ook. Wij hebben zo'n lamp ook als plafonniere, gaat prima. En met van die spiegellampen, alleen die op de babykamer heeft geen dimmer, de rest wel. Leuk effect met de schaduw. Wij zijn er erg blij mee.
Wij hebben hem ook opgehangen als plafonniere, zit 60 watt lamp in, dus voldoende licht 's avonds. En gekocht bij de praxis. Enneehh.... schaam schaam, op onze slaapkamer hebben we een papieren ikea lamp hahaha.
Gelukkig blijven de spiegellampen nog iets langer dan de gewone gloeilampen Denk dat ie met een spaarlamp niet mooier wordt...
erug leuke lampen, hier waren wij indd ook nog niet uit. ik wil hem wel aan het plafond bevestingen, gaat dit gemakkelijk?