Hoe doen jullie dat?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 1979kik, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    Belgiƫ
    Hoihoi,
    Mijn meisje doet het heel goed maar ik worstel soms om een evenwicht te vinden tussen doen wat goed is voor haar en toch buiten ...
    Als we voor langere tijd,bv een namiddag of hele avond, met haar ergens op bezoek gaan,nemen we ons reisbedje mee en daar slaapt ze dan.maar soms wil ik gewoon enkele uurtjes langs een vriendin gaan,bv vandaag voor een babybezoek.
    Ik woon een 3 kwartiertjes van de meeste vrienden en men ouders en dat is niet evident.tegen dan ik vertrokken ben en daar gearriveerd, is ze snel moe(het slapen in de auto telt voor haar precies niet mee). Ik kan haar dan nog wel even sussen met flesje geven maar niet lang.zoals daarstraks ik kom na 3 kwartier rijden bij die vriendin aan. Een klein uurje is ze tevreden in haar wipstoeltje en dan begint het,ze wordt moe maar ze kan niet slapen want ik vind het toch wel wat teveel gedoe om een heel reisbedje mee te nemen en op te stellen. Ik heb daar dan big een uurtje gezeten, 2 uur in totaal, met een jengelend kind en dan maar terug naar huis gereden.
    Hoe doen jullie dit, voor elk bezoekje een reisbedje meenemen? Een draagzak ofzo meenemen? Ze kan nog niet langer dan anderhalf uur wakker blijven, inde kinderwagenbak slaapt ze ook niet.hier thuis geen enkel probleem maar dan leg ik haar op tijd in der bedje.in de kribbe ook niet dan slaapt ze gewoon op de speelmat of in een box of bedje.maar zo een bezoekjes zijn dus eigenlijk een kleine ramp.kzit meer in de auto dzn bij de vriendin, ben meer bezig haar te sussen dan bij te babbelen en ben helemaal opgedraaid.of moet ik gewoon aanvaarden dat zo een bezoekjes niet meer echt kunnen?
    Xxx

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Julian slaapt bij een langere rit altijd in de auto. Dus voor zijn slaapje weg gaan. Dan is hij moe en slaapt hij in de auto en zal dan nog heel even slapen als we ergens zijn.

Verder neem ik weleens een travelcot mee Dat lukt soms.

Avonden ga ik niet weg. Ik wil graag dat Julian gewoon om 19.00 uur thuis op bed ligt. Soms als een visite uitloopt rond 19.30 thuis maar dan slaapt hij ook weer in de auto.

Isabella sliep echt overal en daar had ik altijd de 5 standenbuggy voor mee. Lekker dekentje erin en ze was zo weg.

3. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Mijn dochter (bijna 11 maanden) kan max 2,5 uur wakker blijven en slaapt in de auto pas na een half uur, dus dat betekent dat we al vaak op de plek van bestemming zijn, voordat ze slaapt.

Dus wij sjouwen inderdaad elke keer een campingbedje mee. Als we op bezoek zijn, vind ik het juist heerlijk dat ze even kan slapen, zodat ik ook even alleen tijd heb voor mijn vriendinnen. Ja het vergt het nodige sjouwwerk, maar daar wen je snel aan.

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Jep ik neem een bedje mee of vraag of de kleine in het bedje daar kan. In het begin heb ik het nog wel eens geprobeerd in de wandelwagen en draagdoek dat ging ook goed. Ik zou als ik jou was een bedje in de wagen laten liggen zo hoef je die in ieder geval niet meer mee te nemen.

5. henriette

henriette Actief lid

12 okt 2010
    244
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik nam steeds de kinderwagen bak mee en zetten die ergens op een kamer. Nu is ze bijna 8 maanden en leg haar nu in het campingbedje. Lekker even je handen vrij en kan je makkelijker praten. Heb je even meer tijd voor hun.

Deel Deze Pagina