even een vraagje voor ik het ga aanschaffen. Wat vinden jullie van de kwaliteit van de dekbedovertrekken van Leenbakker? Tot nu toe kocht ik alleen bij de Hema. Katoen, lekker zacht, niet te veel kreukels en wel dikkere stof. Ik heb eens een miskoop gedaan bij de Ikea en de Zeeman of Wibra. Beide verkocht als katoen maar het voelde aan als polyester. Stug, heel dun en voelde aan alsof het heel erg zou zweten. Die zijn dus nooit op bed beland. Zijn de dekbedovertrekken van Leenbakker wel van vergelijkbare kwaliteit als die van de Hema? Ik wil niet weer een miskoop doen.
Geen probleem mee... Voor de kids koop ik er vaak... en voor mezelf ook... Ze worden wel minder van kleur na vaak wassen maar dat is met alles... Met azijn wassen schijnt daarvoor te helpen...
Ik heb ook een dekbedovertrek van de Leenbakker en als ik er meer nodig zou hebben zou ik ze ook daar halen. Ik ben er zeer tevreden over, blijft ook na heel erg veel wassen mooi van kleur, ik stop hem zelfs in de droger. Hij is lekker zacht en niet dun. Ik heb deze : Dekbedovertrek Alize - 240x220/20 cm | Leen Bakker
Ik heb 2 dekbedovertrekken van de Leen Bakker, ze liggen er al 4,5 jaar om en om op en de stof en kleuren zijn nog steeds prima, zeker niet vaal. Maar ik moet zeggen dat ik ook een Ikea dekbedovertrek lang tevreden heb gebruikt (was gewoon 100% katoen, vond alleen de instopstrook te kort en na een jaar of 4 was die wel vaal), en Hema ook tevreden. Ik merk dus eigenlijk niet zoveel verschil tussen Ikea, Hema en Leen Bakker. Of ik ben al snel tevreden, dat kan ook.
Ik heb ze alleen voor het peuterbed, maar ik ben er tevreden over. Kleuren blijven goed en ook als ze in de droger gaan blijft de kwaliteit goed. Krimpt niet enz. Ligt ook aan je wasprogramma of droogprogramma en aan je wasmiddel natuurlijk
Ik heb een flanellen dekbedovertrek van Leen Bakker. Na het wassen de kleur wat vervaagd, maar ach. Heerlijk warm en dikke stof.
Ik heb een dekbedovertrek van Leen Bakker, na 5 jaar wel vaal geworden. Aan de andere kant heb ik een dekbed van één of ander duur merk, dat ook vaal geworden is.. Vind wel dat die van Leen Bakker wat stugger aanvoelt.
De meningen zijn dus nog al verschillend. Ik denk dat ik de gok gewoon ga nemen. Mijn dochter vond deze Dekbedovertrek Lynn - wit/bruin | Leen Bakker zo mooi. Dus die wil ik graag gaan kopen, maar alleen als het ook echt aanvoelt als katoen en vocht van het zweten ook opneemt. De recensies bij Leenbakker zelf waren wel goed, maar wilde toch even jullie mening horen.