Mijn eerste nachtdienst begon goed!

Discussie in 'De lounge' gestart door Rono, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Nou, ik werk sinds een tijdje bij de bp en ga vanaf nu standaard 3 nachtdiensten werken in mn uppie

Gister rond half 11 in ene keer klanten naar binnen rennen dat ik de politie moet bellen.

Ik kijk direct naar buiten staan dr een stel zigeuners op elkaar in te slaan. Een vrouw werd aan dr haren over de grond getrokken.

Dus gister heb ik voor t eerst in mn leven 112 gebeld. Ik zat echt te trillen haha terwijl ik gewoon helemaal veilig achter glas stond.

Duurde ook nog lang voordat de politie er eenmaal was. Na 5 minuten komt er eindelijk een politieauto het terrein op rijden. Blijkt dat ie er niks vanaf wist want die kwam gewoon tanken. 2 minuten later kwamen er wel 2 politieautos aanrijden en is iedereen verhoord.

De politie kwam gelijk camera beelden bekijken.

Nou dat was me het nachtje wel haha

2. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Nou brr, wel balen dat zoiets nou net op je eerste dag moet gebeuren

3. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Dat je zo alleen durft nachtdienst te draaien!
    Respect :$

4. Jel

Jel Niet meer actief

Ja echt wel! En ik zou juist om die reden niet eens in een benzinepomp durven te werken, bang voor overvallen etc... Maar gelukkig kwam dit goed. ;)

5. Zo lekker dan... Pff

6. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Haha ik durf niet eens te tanken in het donker! laat staan dat ik moet werken:p

7. Dana

Dana Niet meer actief

echt knap van je zeg! je bent meteen ontgroend !! :$

8. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    hihi mijn eerste zelfstandige nachtdienst begon ook geweeeldig ... NOT!!!!!!! '2 alarm bellen , hangjeugd in de tuin en aanvaring met n client , ik werk met lichamelijk gehandicapten en snachts moeten we dus de deur uit als er iemand oproept ,
    Ging er maar vanuit dat dit mijn vuurdoop was en idd daarna liepen de meeste nachten vlekkeloos :)

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    oei das schrikken. hopelijk verlopen de rest vanje nachtdiensten rustiger ;)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    En dat is dus de reden dat je hubbie het in eerst instantie niets vondt dat je nachtdiensten ging draaien ;) gelukkig alles goed afgelopen

11. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Mijn eerste nachtdienst was tijdens het enorme onweer on juni. Was zelfs een officiële waarschuwing afgegeven. En laat ik nou net bang zijn voor onweer en ambulant werk waardoor ik de hele nacht op de weg ben. Daarna gelukkig niet meer zo heftig geweest.

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

pfff mee eens. Zou ook niks voor mij zijn.
    Jeetje wat een avontuur zeg en dat op je eerste nacht.
    Hoop dat de komende nachten rustiger verlopen

13. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Hier ben ik ook mee eens! Hoop voor je dat dit het heftigste is wat je mee gaat maken.

14. Rono

Rono Niet meer actief

Nou t ergste vond ik nog eigenlijk dat ze aan t vechten waren naast de auto van mn vriend haha!

Zijn auto is hem heilig!

De politie heeft daarna mijn auto in de wasstraat gezet en heb daar alles op slot gegooit.

Maar er was geen schade aan, anders kon ik de politie bellen want het staat op beelden.

15. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo spannend zeg, houd je in ieder geval goed wakker haha

Deel Deze Pagina