welke verf voor gedicht op muur?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Hettie, 1 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    dames,

welke verf kan ik gebruiken om een gedicht op de muur te maken? zit gewoon latex op de muur nu. en waar kan je dan kleine blikjes kopen?

2. Lous1982

Lous1982 Actief lid

22 jun 2011
    322
    1
    16
    Docent Nederlands
    Groningen
    Hoi Hettie,

Het makkelijkst is het om op Plint te kijken. Hier heb je muurgedichten, gedichten op posters, raamgedichten, zelfs kussenslopen met gedichten en nog veel meer. Echt heel erg leuk, misschien zit er iets voor je bij?

Als je wil verven heb je in kluszaken wel kleine blikjes verf. Maar zorg wel voor een heel goed penseeltje, ik heb het weleens geprobeerd en een verkeerd penseeltje met verkeerde haartjes zorgt voor irritante strepen e.d. De haartjes moeten compact bij elkaar zitten.

Misschien kun je bij een kunst-/knutselzaakje eens kijken en om informatie vragen, heb je een winkeltje in de buurt met materialen voor kunstenaars?

Succes!

3. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ik heb een gedicht als sjabloon besteld alleen geen idee wat voor verf haha. maar er zit hier wel een winkeltje volgens mij, ik zal er is gaan neuzen. bedankt

4. sarientje3

sarientje3 Actief lid

7 jan 2012
    194
    1
    0
    Zit veel achter de computer,maar daarnaast veel ge
    tilburg
    xenos?acryl verf, 1,99 per 200ml heb ik gebruikt op de muur hier,wel op behang,maar meen acryl verf kan ook wel gewoon op zo'n muur bij jullie( rood,geel,groen,blauw,wit,zwart is hun assortiment geloof ik) Daarbij heb ik eerst op papier de letters getypt die ik op de muur wilde hebben,uitgeknipt zo kon ik het makkelijk op de muur zetten met eerst potlood,toen heb ik er overheen geverfd. laat wel ff fototje zien..In het echt is het wel mooi zwart van kleur...
    Meen bij kwantum ook van de zelfde verf gezien te hebben maar dan in 75 ml hoe duur daar weet ik niet.

Bijgevoegde bestanden:

5. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Inderdaad acrylverf, heb ik ook gebruikt voor de muurschildering. Hier ook een latexmuur, ging prima.

6. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    spuitbus... wij doen het bij
    Home

of wil je het perse zelf doen??

Deel Deze Pagina