Hallo allemaal, 1,5 jaar geleden kreeg mijn dochter een knuffel van het merk Nicotoy. Een blauwe (volgens internet een 'donkey') met oranje/groene oortjes en gewoon een leuke knuffel. In eerste instantie keek ze er niet naar om, maar toen we een paar maanden geleden op zolder waren, kwamen we deze knuffel tegen en... sindsdien zijn mijn meisje en de knuffel onafscheidelijk. Laatst waren we 'm kwijt en toen besefte ik, ik moet op zoek naar een tweede. Maar dat is nog niet zo makkelijk, hij is bijna nergens verkrijgbaar (meer). Is hier misschien iemand die er één te koop heeft of misschien de gouden tip heeft? Alvast bedankt! Groetjes, Mexicang
Sommige winkels kunnen ze bijbestellen met het nummer op het labeltje. Let wel op: je label bevat 2 nummers (het bovenste is denk ik product/vorm en het onderste de afwerking). Beide moeten dus gelijk zijn. De mijne was helaas niet meer te krijgen maar misschien heb je geluk. Valt altijd te proberen.
Even mailen met Nicotoy. Bedrijf zit in Belgie. Ze reageren erg snel op mailtjes en in hun bestand kunnen ze aan de hand van de nummers op het knuffeltje alles terug vinden. Verzenden was vorig jaar 8 euro. Mijn knuffeltje was nergens meer te verkrijgen maar bij Nicotoy zelf wel. werd overigens ook erg vriendelijk geholpen. Succes! PS. Misschien kan je hier een afbeelding neerzetten? Is wat makkelijker zoeken dan aan de hand van een beschrijving.
Floor, dank je wel! Ik zal Nicotoy eens proberen te mailen! Wie weet heb ik ook succes! Hmm...foto's plaatsen lukt mij hier nooit eigenlijk, heb het al zo vaak geprobeerd. Is inderdaad wel handiger met foto.
ik heb toen ook met nicotoy gebeld, alleen zou ik dan 20,- kwijt zijn voor de knuffel, terwijl die toendertijd 6,95 was. Ik heb via mp reserve gekocht