Leen bakker! Past goed. Wij hebben de 240x220 nodig en prijs valt dan mee. Blijven supermooi in de was
Ikea! De onze passen wel goed (geen Ikea dekbed) én hij is superzacht? En we hebben niet eens een wasdroger
Ook Ikea hier! 240x200.. Via ibood ook regelmatig zware kwaliteit hoezen. Beide blijven mooi! Bij Ikea heb je ook eentje van heel zacht soort katoen, 49 en blijft jaren mooi!
ik heb er nu een aantal van www.bella-ries.nl zijn goed en niet te duur. nadeel is je ziet ze niet in het echt
Ik heb mezelf een aantal keren over laten halen om een goedkoop dekbedovertrek te kopen.Spijt, spijt, spijt. Ze waren in no time uit model, dun en pillig. Nee, voor mij alleen nog cinderella, auping of essenza. Prijzig, maar gaat jaaaaaaaaren mee, dus uiteindelijk toch niet zo duur.
In ieder geval NIET bij L en S Bedmode.. Wat een rotservice hebben ze daar zeg, bah! Ik vind dekbedovertrekken ook altijd te prijzig, maar eerlijk is eerlijk; het dekbedovertrek wat ik jaren geleden (ik woonde nog thuis) van mijn moeder heb gekregen, volgens mij heeft ze er zo'n 50 euro voor betaald, is nog steeds mooi en gaat dus inderdaad veel langer mee dan de overtrekken van 10 / 20 euro..
Hema. De katoensatijnen. Ietsje duurder dat de gewone katoenen maar die voelen zo heerlijk zacht! En kreukelen ook niet.
240x220 hier Ikea zijn goee te doen! Alleen die knoopjes die vaak aan de instopkant zitten zijn irritant
Inderdaad Ikea. Maar bij de Makro hebben ze ook vaak mooie aanbiedingen. Maar dan heb je een pasje nodig. Kun je ast wel van iemand lenen.
Hier van Ikea en Hema ze zijn echt goed,voelen goed aan en blijven hier prima in model. Ze moeten echt van 100% katoen zijn daar moet je op letten want die van de action ofzo hebben vaak polyester er in en dat vind ik echt vreselijk. Kussensloop haal ik bij Ikea of Zeeman,in een leuk bijpassend kleurtje dan hoef je toch niet een hele nieuwe set te kopen als alleen de kussensloop versleten is.
Ikea. Ik heb dezelfde maat dekbed. Ik heb daar 3 dekbedovertrekken vandaan die allemaal onder de 40,- waren en van goede kwaliteit zijn.
Geen idee waar je ergens woont, alleen 1e bericht gelezen, maar op de Rotterdamse markt schijnen ze hele mooie te hebben, voor maar 20!
Ik heb ook die maat,en heb Leen bakker die tot nu toe erg mooi blijft. Was 50 euro. Heb er net 1 van de Ikea gekocht,40 euro maar die komt er pas op te liggen in het nieuwe huis..
Hier leen bakker heerlijk overtrek. In de griste maat ik heb er toen 16 euro voor betaald eb bij de ikea losse extra kussenslopen gehaald.
Hier van de Leen Bakker en Action. Wonen ondertussen acht jaar samen en gaan ook al zo lang mee. Heb vorige maand het eerste kussensloop weggedaan omdat het kapot gegaan was. Maar de dekbedhoes is nog prima en dat voor 19,-.