Dekbedovertrek.... te duur!

Discussie in 'De lounge' gestart door Sandana, 29 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minon

minon Niet meer actief

Leen bakker! Past goed. Wij hebben de 240x220 nodig en prijs valt dan mee. Blijven supermooi in de was

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ikea! De onze passen wel goed (geen Ikea dekbed) én hij is superzacht? En we hebben niet eens een wasdroger ;)

3. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ook Ikea hier! 240x200.. Via ibood ook regelmatig zware kwaliteit hoezen. Beide blijven mooi!
    Bij Ikea heb je ook eentje van heel zacht soort katoen, 49€ en blijft jaren mooi!

4. sjors75

sjors75 Niet meer actief

ik heb er nu een aantal van www.bella-ries.nl zijn goed en niet te duur. nadeel is je ziet ze niet in het echt

5. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ik zweer bij de oversteeksels van de Hema. Ikea past vaak niet en Zeeman is helemaal een drama.

6. lies276

lies276 Niet meer actief

Ik heb mezelf een aantal keren over laten halen om een goedkoop dekbedovertrek te kopen.Spijt, spijt, spijt.
    Ze waren in no time uit model, dun en pillig.
    Nee, voor mij alleen nog cinderella, auping of essenza.
    Prijzig, maar gaat jaaaaaaaaren mee, dus uiteindelijk toch niet zo duur.

7. In ieder geval NIET bij L en S Bedmode.. Wat een rotservice hebben ze daar zeg, bah!

Ik vind dekbedovertrekken ook altijd te prijzig, maar eerlijk is eerlijk; het dekbedovertrek wat ik jaren geleden (ik woonde nog thuis) van mijn moeder heb gekregen, volgens mij heeft ze er zo'n 50 euro voor betaald, is nog steeds mooi en gaat dus inderdaad veel langer mee dan de overtrekken van 10 / 20 euro..

8. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Hema. De katoensatijnen. Ietsje duurder dat de gewone katoenen maar die voelen zo heerlijk zacht! En kreukelen ook niet.

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    240x220 hier

Ikea zijn goee te doen! Alleen die knoopjes die vaak aan de instopkant zitten zijn irritant

10. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Inderdaad Ikea. Maar bij de Makro hebben ze ook vaak mooie aanbiedingen. Maar dan heb je een pasje nodig. Kun je ast wel van iemand lenen.

11. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Hier van Ikea en Hema ze zijn echt goed,voelen goed aan en blijven hier prima in model. Ze moeten echt van 100% katoen zijn daar moet je op letten want die van de action ofzo hebben vaak polyester er in en dat vind ik echt vreselijk.
    Kussensloop haal ik bij Ikea of Zeeman,in een leuk bijpassend kleurtje dan hoef je toch niet een hele nieuwe set te kopen als alleen de kussensloop versleten is.

12. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Zwarte markt in Beverwijk?

13. koala28

koala28 Niet meer actief

Wij kopen vaak Walra maar dan via aanbiedingensites zoals die sites op jouwaanbieding.nl

14. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ikea. Ik heb dezelfde maat dekbed. Ik heb daar 3 dekbedovertrekken vandaan die allemaal onder de €40,- waren en van goede kwaliteit zijn.

15. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

action/zeeman?

16. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Geen idee waar je ergens woont, alleen 1e bericht gelezen, maar op de Rotterdamse markt schijnen ze hele mooie te hebben, voor maar €20!

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Blokker :)

18. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Ik heb ook die maat,en heb Leen bakker die tot nu toe erg mooi blijft. Was 50 euro. Heb er net 1 van de Ikea gekocht,40 euro maar die komt er pas op te liggen in het nieuwe huis..

19. senta

senta Niet meer actief

Hier leen bakker heerlijk overtrek. In de griste maat ik heb er toen 16 euro voor betaald eb bij de ikea losse extra kussenslopen gehaald.

20. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Hier van de Leen Bakker en Action. Wonen ondertussen acht jaar samen en gaan ook al zo lang mee. Heb vorige maand het eerste kussensloop weggedaan omdat het kapot gegaan was. Maar de dekbedhoes is nog prima en dat voor €19,-.

Deel Deze Pagina