Ik ken een dure speciaalzak waar ieder jaar de collectie van het vorige jaar flink afgeprijsd gekocht kan worden. Ook Pip etc. Normaal niet te betalen, maar dan kwaliteit voor een betaalbare prijs. Misschien eens bij een dergelijke winkel snuffelen?
Op de markt. Ik heb er laatst 2gekocht voor de grootste dekbedmaat en ik was per dekbed EUR 39,95 kwijt en het zijn nog van die strijkvrije ook, dus ik ben helemaal happy
Ik koop ze vaak online via Brandinvites of Vente exclusive. Daar hebben ze nog wel eens leuke aanbiedingen.
Ik haal ze meestal met het prijzencircus van de v&d met korting en deels betalen met airmiles En soms bij de bijenkorf; op de restantendag van de dwaze dagen of maffe marathon.
Ik koop ze ook bij de duurdere winkels, maar dan in de uitverkoop. Voor 40-50 euro heb je dan hele mooie die er nu 5 jaar later nog uitzien als nieuw, ondanks veel wassen en gaan gewoon in de droger. Dan heb ik het ook over merken als auping en vandyck
Ik weet niet of je een Makro-pas hebt maar daar hebben ze inderdaad regelmatig mooie aanbiedingen van bekende merken. Wij hebben dezelfde maten nodig en daar ben ik vorig jaar 2x geslaagd voor een heel mooi dekbedovertrek (rond de 40,-/50,-). Hema ben ik ook tevreden over (satijn katoen, de gewone katoenen vind ik persoonlijk wat stug worden). Goedkope dekbedovertrekken heb ik zelf geen goede ervaringen mee, waren vaak stug en kreukerig of werden heel snel lelijk en ik doe er graag flink wat jaartjes mee.
Dank je allemaal voor de tips. de site van bella ries was een goede aanrader... die heeft echt mooie die ik eens ga proberen... voor 25 euro heb ik echt mooie.
200x220 hebben wij. Bij Makro hebben wij onze lakens gekocht en vond die goed meevallen in prijs. Ook een van de weinige winkels die hoeslakens verkopen, langer dan 2m...
Lions beddenshop kan je ook nog eens proberen! Hebben ook een webshop! Ik heb daar toen echte merk overtrekken gekocht, maar omdat het vaak overjarige modellen zijn met flinke kortingen!
Ik heb ook een grote dekbed 220x240 cm. Ik koop ze bij de ikea. Daar vallen de prijzen gelukkig mee maar blijf ze duur vinden
wij hebben 240/220 en ik koop ze altijd in de aanbieding en geef er dan niet meer als 50 euro voor kwantum heeft hele goede en regelmatig aanbieding beter bed en totaalbed heeft ook vaak aanbiedingen
Ikea, daar zijn ze niet zo schrikwekkend duur. En bij de hema als ze in de aanbieding zijn. En natuurlijk, op de markt!
Ikea of soms een promo bij Aldi. En onderlakens haal ik bij Zeeman. Meer dan 40 euro wil ik aan die dingen niet geven. En vriendje vindt 30 euro al overdreven.
Ik vind de dekbedovertrekken erg zacht en heerlijk. De ik heb een witte met grijze strepen en een die helemaal grijs is. Lekker zacht, verkleurt niet en de naden gaan ook niet open. Bij mij gaan de naden altijd scheuren