De rode stipjes vind ik net wat meisjes-achtig en zou ik niet voor mijn jongens kopen... maar de print zelf vind ik absoluut meer jongens! Kan dus voor beiden afhankelijk van het type kind, een stoere meid zal hem geweldig vinden. Wel lastig idd want je moet er wel van houden.
Ik vind het echt vreselijke dingen. Zowel voor jongens als meisjes. Ik zal er niet blij van worden als ze dit op haar verjaardag kreeg. Echt smaak afhankelijk denk ik hoor.
Ik vind het echt een ding voor een select groepje kinderen, kan voor zowel jongens als meisjes, maar denk dat een grote groep niet heel enthousiast wordt van zulke dekbedovertrekken. Als je denkt dat degene aan wie je het geven wilt, het leuk vindt, kan het zeker wel
Ik twijfel er niet over of het in de smaak valt of niet, ben er namelijk wel zeker van dat dit wel het geval zal zijn. Het is voor ons neefje (kindje van de zus van manlief) Jochie is gek van vliegtuigen en alles wat met dieren te maken heeft. Maar jullie zeggen dus dat het voor beide kan. Ik denk dat ik zo maar even een ritje ga maken dan. Bedankt voor de antwoorden
Oh ik vind die andere overtreksets echt fantastisch. Past ook helemaal op hun kamer. Jammer genoeg zit er hier niet meer een V&D in de buurt.
Beide. Ik vind ze erg gaaf. Weer eens iets anders dan eeuwig roze met bloemen of blauw met voertuigen
Je vraagt er niet om maar vind m verschrikkelijk haha. Vind de rode stipjes echt voor een meisje en het plaatje echt voor een jongen. Allebei zo maakt het echt geen leuk overtrek.. (vind ik dan )
Super gaaf hier een zoon van 4 en die zou hem geweldig vinden! Vind de 2 andere ook mooi jammer geen v en d in buurt.