Waar kopen jullie katoenen dekbedovertrekken voor een kinderbed. (Mag gewoon volwassen maat zijn en niet al te duur) Het is voor een meisje.
niet een kinderdekbedovertrek maar een voor mezelf, heb er laatst 1 bij de wibra gekocht, hij blijft supermooi tot nu toe volgens mij hebben ze ook kinder dekbedovertrekken.
Ik had laatst bij de Leen Bakker dekbedhoezen gehaald maar zag thuis na het wassen pas dat het polyester was, voelt heel naar en mijn dochter wordt daar zo zweterig onder. Action is inderdaad ook prut, heel dun materiaal en slechte kwaliteit. Ikea vind ik zelf goed beddengoed, enige nadeel is dat er geen instopstrook aan zit, maar die kun je er eventueel zelf op naaien. Verder is Hema en Kwantum prima kwaliteit
Al mijn ikea overtrekken hebben drukknoopjes aan de achterzijde Ipv een instopstrook. Strook gebruik ik overigens niet. Werkt niet.
Dekbed-discounter - Dekbed-discounter heeft dekbedden in de aanbieding net 1 besteld komt vandaag binnen
Ik heb vorige week een dekbed besteld bij dekbed discounter. Super snelle levering, goedkoop en goede kwaliteit.