Tot wanneer naar het CB?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jette, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Tot nu toe ging ik aldoor braaf naar het CB, ach en moet zeggen vondt het ook altijd wel leuk om te weten hoeveel onze dochter gegroeid was.
    Nu wonen wij in duitsland en mogen nu n iet meer naar het nederlandse CB, voor de inentingen moeten we naar onze huisarts.
    Morgen krijgt ze haar 11 maandse inenting nog in nederland en dan is het gebeurd.
    Dan moet ze nog haar 14 maandse en dan is het voorlopig met de inentingen afgelopen.
    Zou ik dan nog wel met haar tussendoor naar een duits bureau voor de ontwikkeling moeten gaan, of is dit niet nodig?

wat vinden jullie?

henriette

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik zou kijken wat jezelf het prettigst vond. Vind je het niet nodig dan zou ik misschien niet gaan maar als je er prettig bij voelt gaan.
    Ze gaa nna een jaar allen met 1,5 jaar en met 2 jaar dan 3 jaar en daarna pas 4 jaar dus zo vaak ga je niet als het 1e jaar

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    nee dat dacht ik dus ook, CB is natuurlijk heel erg gericht op de babyperiode.

Als er iets is ga je zowieso naar de HA!

wel leuk is natuurlijk te weten wat je kindje weegt en hoe lang ze is!

Henriette

4. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Ik denk dat je hierin je gevoel moet volgen. In principe gaan ze na het eerste jaar niet veel meer, maar er worden nog wel dingen gecontroleerd zoals de coordinatie, ogen, e.d. Ikzelf vind het wel fijn dat daar naar gekeken wordt.

5. lisanne1204

lisanne1204 Actief lid

19 jul 2008
    243
    5
    18
    Vrouw
    hallo wij wonen in duitsland vanaf dat ons meissie geboren is en wij gaan hier altijd naar een kinderarts voor het wegen en meten en om te kijken of ze zich goed ontwikkeld ze hebben hier ook geen cb en je gaat met je kind ook niet naar de huisarts als er wat mee is maar naar de kinderarts tot een bepaalde leeftijd weet alleen niet precies tot hoe oud dus gewoon ff kijken waar een kinderarts zit bij jou in de buurt
    wij hebben een erg fijne kinderarts

6. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    okay, ik zal es informeren naar een goede kinderarts in de buurt, dat weet vast mijn huisarts ook wel, ja tuurlijk is coordinatie etc. iets om goed in de gaten te houden!

mag ik vragen waar jullie wonen in duitsland?

henriette

Deel Deze Pagina