Hoi meiden.... Ik ben alvast aan het rondkijken voor behang. Ik wil graag behang met de disneybaby's. Op www.jerma.com staat 1 soort van dit behang. Die vind ik op zich best leuk, maar nu het volgende. Op deze site staat ook een border-rol van disney baby's..... Als ik daar op de foto kijk, zie ik behang dat ik eigenlijk nog leuker vind. Maar jullie raden het al.... Niet te koop bij Jerma.... Weet iemand waar ik nog meer zou kunnen kijken voor disneybaby-behang? Alvast bedankt (Zoals jullie zien ben ik er al vroeg bij, maar het vinden van dit behang is vrij lastig, dus ik begin nu... dan hoop ik over een paar maanden behang te hebben gevonden.)
volgens mij heb ik het laatst ook gezien bij de karwei, of gamma... in ieder geval een bouwwinkel. je kan het ook proberen bij een wat duurdere speciaalzaak. die hebben vaak heeeeeel veeel keus
karwei, gamma etc. ben ik allemaal al geweest. Helaas geen disney-baby's.... (alleen pooh-beer) Ik was er al bang voor dat ik naar de speciaalzaak toe zou moeten... Die zijn helaas vaak iets duurder.....
Ik heb ze gezien bij de Formido en Hubo! Bij de Hubo hebben ze boeken waar ze in staan en waar je ze kunt bestellen! S6
Bij Praxis hebben ze ook spullen die op Jerma staan... niet alles maar misschien kun je er eens gaan kijken.
Ik zoek ook behang waar een beetje oranje in zit. Als dat niet lukt ga ik kijken naar leuke sjablonen en dan verf ik het oranje erbij,
Ik heb het gezien. Ik vind het wel erg mooi, erg retro, maar is net teveel voor onze muur. Het is namelijk een klein kamertje. Dus het moet echt een heel subtiel stukje oranje zijn,