Dekbedovertrek

Discussion in 'De lounge' started by Dreamer88, Jun 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dreamer88

Dreamer88 Niet meer actief

Hoi dames, misschien kunnen jullie me helpen.
    Op de site van Ikea zie ik bij de voorbeelden kinderkamers een groen dekbedovertrek met witte dieren erop. Maar in die pagina kan je deze niet aanklikken om te kopen, zoals veel van de andere spullen. Ik heb tussen de bedtextiel gezocht, maar ook daar kan ik hem niet vinden. Weet iemand of ze dit overtrek hebben?
    Het zou namelijk mooi staan in de nieuwe junglekamer die ik voor mijn zoon wil gaan maken :)
    Alvast bedankt!
    Hier een link waar je het dekbed in de kamer kan zien:

Kinderkamers bekijken - IKEA Kinderland - IKEA

2. Akoya

Akoya Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    2,744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dekbedden van Ikea hebben trouwens een niet-standaard maat, heeeeel irritant (1.50 m x ?).
    Wij hebben een dekbed voor onze zoon gekocht en nu ben ik genoodzaakt om alleen bij de Ikea overtrekken te kopen, erg slim van ze.

Je kan per artikel op de site kijken of het voorradig is. Maar of je het online kan kopen.. dat weet ik niet.

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
  4. Dreamer88

Dreamer88 Niet meer actief

Dat is hem muis, dankjewel! Heb ik weer met mijn neus gekeken zeker :)
    Akoya, dat is irritant van die maten! Dan denk ik gelijk dat ik het maar niet doe.. Het is dus 10 cm breder dan standaard als ik het goed begrijp?

5. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    2,787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat ik heel vervelend vind van de dekbedovertrekken van de Ikea is dat er geen instopstrook is. Ik weet niet of dit bij kinderen uitmaakt, maar ik heb de hele lengte van mijn dekbed (2.00meter) graag over mij heen liggen in plaats van dat ik een deel van mijn dekbed over mijn matras moet stoppen.

Share This Page