Must have voor de winter voor baby?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Suzzert, Sep 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    Hallo!

Ik zat me een beetje te bedenken wat ik voor DL (nu vier en halve maand) nodig heb voor de winter. En nu vroeg ik mij af wat nu echt slim is om in huis te halen? Want verleden jaar was de winter aardig prut ;)

Dus wat is gewoon fijn om te hebben voor baby's als het echt koud wordt?

2. 2ehands2ekans

2ehands2ekans Actief lid

May 30, 2012
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een lekkere warme voetenzak voor in de kinderwagen of wandelwagen, bijvoorbeeld een Lodger Bunker.

Warme slaapzak voor in bed. Met afritsbare mouwen is handig vind ik. Misschien een extra warme pyjama.

Warme winterjas (wind- en waterdicht) met handschoenen, evt. sjaal en een muts.

3. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Winterslaapzak en voetenzak voor in kinderwagen! Voor de rest lekker warme kleertjes en een mutsje ?!

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Een voetenzak!!
    Die had ik echt niet willen missen met die ijskou van vorige winter.
    En een skipakje vond ik ook heel handig :)

5. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    De Lodger Bunker, ik was gewoon jaloers op haar!

6. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

Oct 18, 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Whaahhaah!! Hier ook! De Lodger Bunker en oowwww wat ben ik jaloers als mijn zoontje er lekker warm in zit.

Top aanrader! ;)

7. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb vorig jaar de bunker verkocht en een nomad voetenzak gekocht omdat mijn dochter ijskouden voeten had in de voetenzak (met schoenen en twee paar sokken)

8. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    Een goede voetenzak dus! Ik heb al een winterjasje en Aantjes en een mutsje. Maar vorig jaar was het echt goed koud! En toen zat ze nog warm in mijn buik ;)

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Een velours pyama. Die zijn echt veel warmer dan gewone pyama's.

10. Fransa

Fransa Niet meer actief

Idd een velourspyamaatje, gevoerde slaapzak en een heerlijk warme voetenzak. Comfortabel jasje, capuchon is niet nodig, liever een sjaaltje aan één stuk bijv. Ze moet wel comfortabel kunnen liggen in de wandelwagen he...

11. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Vaseline om het gezichtje mee in te smeren.
    Slofjes. Bij de Hema hebben ze van die suède slofjes met een wolletje erin. Zijn altijd snel uitverkocht, maar oh zo lekker warm en ze trappen ze niet uit.

12. Miss T

Miss T Fanatiek lid

May 3, 2012
    4,367
    306
    83
    Goede voetenzak, velours pyjama, gevoerde muts & wanten, warme sjaal, een winterslaapzak, extra dikke sokken (ik koop ze op de markt), zo'n skipak (uit één stuk), gevoerde broekjes en vesten. Meerdere laagjes over elkaar is lekker warm voor je kleine.

13. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

Aug 6, 2011
    1,213
    0
    0
    NULL
    NULL
    De lodger Bunker idd... Die is echt geweldig.

En een velourspyamaatje vind ik ook een goed idee. Waar kun je die kopen? Hema ofzo??

14. Miss T

Miss T Fanatiek lid

May 3, 2012
    4,367
    306
    83
    Hema heeft ze inderdaad en hier worden ze ook op de markt verkocht.

15. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

Aug 6, 2011
    1,213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel. Zal ik daar binnenkort eens kijken. Ons meisje draagt sinds een kleine week geen slaapzak meer dus dan is een extra warme pyjama wel heel erg lekker.

16. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    Misschien stomme vraag hoor.. maar nu wilde ik nog wantjes aanschaffen. Maar DL duimt, dus doe ik daar dan slim aan? Want als ze de handjes dan in de mond steekt zijn de wantjes nat en word het vermoed ik juist kouder. Maar ja, als het heel koud is dan is zonder ook weer niets dunkt mij..

17. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Tot welke leeftijd gebruiken jullie een voetenzak? Ons zoontje is nu bijna 10 maanden oud, is het nog nuttig om een voetenzak aan te schaffen?

18. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Een lekker kruikje, een warme deken (duo-deken helemaal ideaal) warme pyama, een zacht warm vest (jas zou ik niet doen met een kleine baby) een goede warme voetenzak. Dikke deken voor in de reiswieg.

19. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb de voetenzak afgelopen winter nog gebruikt, toen was dus 12+ maanden. Als je stilzit, is het snel koud.

Velours pyama hebben ze ook bij h&m

20. Miss T

Miss T Fanatiek lid

May 3, 2012
    4,367
    306
    83
    Vorige winter heb ik de voetenzak nog gebruikt. Niet in de wandelwagen, maar in de slee. Mijn dochter (toen bijna 3 jaar) zat heerlijk warm.

Share This Page