Mijn tuin groeit als een malle! Word er zo vrolijk van ondanks dat het zo veel regent.. De kleuren, het leeft allemaal. Kan er zo van genieten. Hoe staan jullie tuintjes er op het moment bij??
Ja gezellig he! Wij hebben dan meer struiken achter staan, maar die bloeien ook goed. en voor in de tuin heb ik een paar weken geleden bloementjes geplant, maar ook keek er toevallig naar gister, en zooo zo volle bos! Mooi inderdaad. Alleen ons gras achter wil niet echt goed groen worden. Pas nog gemaaid. maar blijft op de plek waar we veel lopen gelig. Misschien toch is een keer nieuw gras erin gooien. Maar het is niet voor 'niks'de regen haha
Mijn tuin staat er niet zo netjes bij als die van jou , maar ik ben blij dat mijn nieuwe plantjes eens een keertje flink regen hebben gehad, ipv dat ik met de gieter aan de gang moest.
Die gaat hier niet zo dit jaar. (vorig jaar werd hij plots ineens bruin midden in de zomer) ik verdacht de buurvrouw ervan ivm ruzie.. of hun hond die geregeld zijn poot daartegen op tilt. Hij komt nu zachtjes aan. al had het van mij wel wat sneller gemogen Nu nog even de grote hortensia en de phloxen en de boel is compleet. Die krijgen prachtige roze bloemen.
Ik heb een rozentuin aangelegd en ben even erg blij met al die regen. Goed voor de planten die verzet zijn. Mooie tuin Imensa.
onze tuin is pas aangeplant dit jaar dus nog redelijk kaal. het groeit goed maar het onkruid ertussen ook. kan weer aan de slag van de week. nog een grote tuin ook dus pfff heb er alweer zin in
Dat is lastig! Hier van het voorjaar een heel groot deel eruit moeten halen. Had een plaag van hanenpoten (zevenblad). Dat moet je met de gehele wortel eruit halen anders splits hij zichzelf in 2en Helaas zaten ze ook door een aantal planten heen. Ben blij dat het nu weer naar elkaar toe groeit en je nagenoeg geen grond meer ziet.
Ik heb geen tuin, alleen wat kruidenpotjes op de vensterbank die ik zelf water moet geven Maar leuk om jullie foto's te zien met bloemetjes in bloei Word je indd vrolijk van!
Niet zo goed, de regen maakt alles extra lekker denk ik, dus de konijntjes hebben flink hun best gedaan. En de regen lijkt de konijnen ook nog eens extra vruchtbaar te maken, want het stikt hier van het jonge grut.
Onze tuin is nu vast 1 grote modderpoel met onkruid Zijn nog bezig met de tuin maar schiet niet echt op