Hahahah😂 Heerlijke omschrijving 😁 Mijn man is ook echt van het strakke en ik ben meer van het romantische en design. eerst was het ook elke keer weer kibbelen maar gelukkig hebben we nu steeds vaker een tussenweg. Hij is erg goed in alles combineren, ik ben goed in kopen en uitkiezen😂
En heb je het ondertussen al besteld? Ik heb net 4 vuilniszakken aan oud versleten beddengoed de deur uit gewerkt. Ik kreeg het van huis uit mee - maar het is al zeker 40 jaar (als het niet ouder is) en gebruik het nooit omdat het oud/vaal/versleten/vol slechte herinneringen is/zit. Maar weggooien deed ik niet. Nu dus lekker wel! Ik moet ruimte hebben voor mijn nieuwe beddengoed
Ik heb laatst via optimel punten een walra dekbedovertrek gekocht, Ook een erg fijne. Meestal hebben wij van dijck en we hebben er geloof ik ook 1 van beddinghouse
Essenza gekocht via marktplaats, genoeg mensen die de verkeerde maat kopen. Heb er toen 65 euro voor betaald, normaal 100. Ze zijn het trouwens wel waard, de kleur is 5 jaar later nog steeds heel mooi en het katoensatijn voelt heerlijk in de zomer en in de winter!
De Walra ga ik straks weggooien. Dat is na 40 jaar een keer klaar Stug, stroef, dik en benauwend - net als de persoon van wie ik het heb gekregen. Essenza is ook echt een heerlijk merk! Mijn partner had het er gisteren over dat hij wel eens tussen écht duur beddengoed zou willen liggen - maar we wisten niet precies wat hij nou bedoelde. Satijn, zijde, fluweel.. Van die zachte lakens waar je bij wijze van spreken zo uit je bed glijdt, zo glad. Van die lakens. Hoe heet dat?