Dekbedovertrek

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 23 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hahahah😂 Heerlijke omschrijving 😁

Mijn man is ook echt van het strakke en ik ben meer van het romantische en design. eerst was het ook elke keer weer kibbelen maar gelukkig hebben we nu steeds vaker een tussenweg. Hij is erg goed in alles combineren, ik ben goed in kopen en uitkiezen😂

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

En heb je het ondertussen al besteld? Ik heb net 4 vuilniszakken aan oud versleten beddengoed de deur uit gewerkt. Ik kreeg het van huis uit mee - maar het is al zeker 40 jaar (als het niet ouder is) en gebruik het nooit omdat het oud/vaal/versleten/vol slechte herinneringen is/zit. Maar weggooien deed ik niet. Nu dus lekker wel!

Ik moet ruimte hebben voor mijn nieuwe beddengoed :D

3. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Wij hebben beddinghouse overtrekken

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    Ik heb laatst via optimel punten een walra dekbedovertrek gekocht, Ook een erg fijne. Meestal hebben wij van dijck en we hebben er geloof ik ook 1 van beddinghouse

5. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

13 nov 2013
    2.268
    208
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Essenza gekocht via marktplaats, genoeg mensen die de verkeerde maat kopen.
    Heb er toen 65 euro voor betaald, normaal €100.

Ze zijn het trouwens wel waard, de kleur is 5 jaar later nog steeds heel mooi en het katoensatijn voelt heerlijk in de zomer en in de winter!

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

De Walra ga ik straks weggooien. Dat is na 40 jaar een keer klaar :D Stug, stroef, dik en benauwend - net als de persoon van wie ik het heb gekregen.

Essenza is ook echt een heerlijk merk! Mijn partner had het er gisteren over dat hij wel eens tussen écht duur beddengoed zou willen liggen - maar we wisten niet precies wat hij nou bedoelde. Satijn, zijde, fluweel.. Van die zachte lakens waar je bij wijze van spreken zo uit je bed glijdt, zo glad. Van die lakens. Hoe heet dat? :D

7. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Zijde denk ik dan. Is in ieder geval ontzettend duur.

Deel Deze Pagina