Ervaringen met ABC Zoom / andere wagens ??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mirjam2112, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Heeft er iemand ervaringen met de ABC Zoom ??
    (En eventueel met kopen in Duitsland? Scheelt 200 euro!!)

Ik vind hem er fantastisch uitzien maar hij lijkt me zo lang :$

Of eventueel andere opties voor een tweelingwagen ?? Het liefst waar een maxi cosi op kan..
    Ik kom er niet uit wat we moeten doen........

2. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Wij hebben ook gekeken naar de ABC zoom, maar hij is inderdaad heel erg lang. Dat leek ons totaal niet praktisch en soms ook gevaarlijk voor als je in de stad loopt en moet oversteken en bochten om moet...
    Wij gebruiken zelf de easywalker duo. Daar kun je adaptors bijkopen om de MC op te zetten.

Wij hebben ook naar wagens in dld gekeken. Scheelt inderdaad enorm in prijs, maar wij vonden de kwaliteit echt niet goed. Alles was wankel en het was niet stevig.

Ik denk dat je gewoon eens naar een grote winkel moet gaan om de wagens te bekijken. En bedenk je wat je echt wilt. Want die adaptors voor de MC leek ons ook erg handig, maar eigenlijk gebruiken we het nooit...

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ja en ze zijn nog best duur he !

Onze huidige wagen daar kan standaard een maxi cosi op, zonder adapters, en Demi viel altijd in slaap als ik van m'n ouders naar huis reed (5 minuten) en dan nam ik haar met de maxi cosi op de kinderwagen nog even mee de supermarkt in en naar huis en kon ze lekker blijven slapen. Als ik haar ging verhuizen naar de kinderwagen bak werd ze wakker altijd...
    Mja wie weet is haar broertje weer heel anders ;)

Deel Deze Pagina