Hoi dames, Ik vroeg mij af of jullie misschien tips hebben van winkels of internet sites waar ze leuke, maar betaalbare overtrekjes hebben? Ik vind ze best prijzig in de meeste winkels en op internet en aangezien ik alles driedubbel moet hebben.. Dank jullie wel alvast!
Marktplaats mss? Op facebook heb je ook veel groepen waar zelfs spullen gratis worden weggegeven, of voor een kleine prijs en zelfs ruilhoeken. Scheelt ontzettend veel geld. Of wil je dat soort dingen niet 2dehands? Maar ik heb er geen hoor, dekbed mag toch de eerste jaren niet gebruikt worden? Mijn dochter gebruikt zelfs alleen een slaapzak, ze wist het dekentje en bovenlakentje los te schoppen en het cb adviseerde mij om alles er dan uit te halen en een slaapzak te gebruiken. Dus of je het echt nodig hebt?
Hema, Ikea vind ik redelijk te betalen. Misschien bij zeeman of wibra kijken? Cheryl, ik doe de deken in een dekbedovertrek, vind ik veel fijner dan losse lakens en dekens.
Tweedehands wil ik niet idd, wil sowieso niks tweedehands. Ikea, stom dat ik daar niet aan gedacht heb! Hema hadden ze maar 1 kleur, misschien dat ze op internet meer hebben. Doe overtrekje idd ook over het dekentje heen. Dank jullie wel!
Ikea heeft hele leuke. Als je zelf een beetje handig bent kan je ze ook heel makkelijk zelf maken. Mooi stofje op de markt zoeken. Bij baby park hebben ze nu een hoop aanbiedingen misschien dat er wat tussen zit net als v&d
Op de website van H&M staan ook leuke, al zijn die maten volgens mij wel iets afwijkend daardoor alleen hun dekbedjes erin passen.
mijn moeder maakt ze voor me! dekentje opmeten, dubbele aantal kopen, mooi bandje erop gestickt en klaar. ik vind ze zelfs voor alleen mn dochter al te duur!
Bedankt voor jullie reacties.. Ik kon zelf echt niks leuks vinden op internet en heb ze toch maar bij Baby Dump besteld. Daar was het nu 2 voor 38 euro ofzo. Annabel, suoer leuk dat je moeder ze zelf maakt, zo zijjln ze ook nog eens uniek! Ik ben helaas niet zo crea..
Wibra heeft ook dekbedovertrekjes, maar ik vind ze daar niet leuk, wel goedkoop. Jysk heeft ook wel leuke. En bij babydump heb ik laatst in aanbieding gekocht. Babydump, prenatal en babyplanet hebben zelfde overtrekjes maar babydump is de goedkoopste en dan nog aanbieding eroverheen. ps, Ikea heb ik ook gekeken maar omdat ik een deken gebruik van een ander merk gaat dat niet passen. Ikea heeft andere maten, even goed naar kijken dus.
Ik was heel lang op zoek naar leuke overtrekjes en lakentjes. Ik kwam uit op het merk Taftan. Taftan laken? Bekijk alle Taftan lakens | Babypark Maar je gaat voor je kindje geen dekbed gebruiken in het ledikantje toch?? Heel gevaarlijk
Jawel, een dekbed en een kussen toch? Nee, gebruik een dekentje geen dekbed. @Maagd, die bij de Ikea vind ik ook niet zo leul van wat ik op de site heb gezien en idd andere maten. Wibra zag ik er nog kaar 1 liggen in de winkel en die vond ik ook niet zo leuk. Jysk had ik idd ook nog kunnen kijken, nooit aan gedacht, omdat ik er nooit kom. Heb nu idd van Baby Dump in de aanbieding besteld. Met uiltjes en 1 met grijze sterren! Hoop ze morgen binnen te hebben. Ik zal even op die site kijken van het merk Taftan.
Je kunt je ook afvragen of je alle drie de bedjes tegelijk wilt verschonen of iedere dag/week eentje. Wil je het eerste heb je minimaal zes overtrekken nodig maar anders vier. Scheelt toch weer. Antwoord op je vraag: ik denk hema of ikea, zeeman, wibra.
Lijkt me idd wel handig een overtrekje ipv zo'n bovenlakentje. Ben al niet zo goed in bedden opmaken maar dat was wel een heel gedoe. Slaapzakje alleen is een stuk handiger vind ik Maar dat kan in het begin niet. Action heeft denk ik geen overtrekjes? Want moeten ook niet te groot zijn natuurlijk.
Hoezo kunnen slaapzakjes in het begin niet Cheryl86? Hier wel meteen gedaan, Ikea heeft kleine maatjes Vond dat veel fijner dan dekens en lakens met die woelwaters van mij
Ik wil ze idd wel allemaal tegelijk verschonen, want vind het wel zo leuk om in alledrie de ledikantjes hetzelfde overtrekje te hebben en ze liggen er tegelijk in dus dan ook tegelijk verschonen. Action en Zeeman hebben het helaas niet voor ledikantjes, geen overtrekjes in ieder geval. Kon wel hoeslakentjes vinden. Bij de Wibra kon ik maar 1 soort vinden en die vond ik echt niet leuk, bij de Hema hetzelfde en bij de Ikea vond ik ze op internet niet zo leuk. Ben niet zo moeilijk gelukkig. Naja, heb het nu sowieso bij de Baby Dump besteld daar waren ze in de aanbieding nu. Vind het nog veel geld, maar als ik er 2 per kind heb is dat wel voldoende. Dank jullie wel voor het meedenken in ieder geval!