Wekelijks. Zonder droger. We hebben hier o.a. een rekje bij de trap naar zolder hangen daar leg ik het overheen, droogt erg snel.
1 x per week. Ik hou van kraakheldere witte lakens die naar waspoeder ruikt (gebruik expres geen wasverzachter).
Ik was het dekbedovertrek 1 keer in de 2 weken MAAR ik gebruik dus wel een laken eronder dus het dekbedovertrek komt niet tegen onze huid. Dat laken, hoeslaken en kussenhoezen worden wel elke week gewassen.
1x per 2 weken normaal gesproken.. Als het vies is eerder, als iemand ziek is of het is warm in de zomer ook eerder.. Van dochter meestal 1x per week maar die maakt ook meer vies op 1 of andere manier
Hier was ik het beddengoed iedere week op vrijdag. Ook van dl. In de winter met de droger, zomers hang ik alles lekker buiten. Verder hang ik het dekbed iedere dag uit het raam. We hebben de kattenbak in de ruimte aangrenzend aan onze kamer (zit geen deur in) dus goed ventileren vind ik wel belangrijk
Meestal 1 x per week maar was druk deze week dus is inmoddels 9 dagen geleden. Ach wij douchen voor we slapen dus zo vuil wordt het niet . Maar 10 dagen is wel de max
Ik heb een droger maar hang beddengoed altijd uit. Ik zal zo blij zijn als het weer naar buiten kan!!! In de zomer iedere week verschonen, in de winter zo om de 10-14 dagen.
Een keer per week standaard, mocht er iets veel (vwel gezweet of ziek), dan tussendoor ook nog eens. Wij hebben een stuk of 10 overtrekken en een keer in de zoveel tijd breng ik er 9 weg om te laten mangelen, die ik dan 2 dagen later weer terug heb. Heerlijk, net een hotelbed hebben we dan
Hier alles eens in de 2 weken, tenzij het echt vies is geworden door bijvoorbeeld bedplassen of spugen of een lekkende luier. Probeer dagelijks te luchten en dekbedden hangen regelmatig even uit het raam. Zou best vaker willen hoor, maar dit is al aanpoten genoeg met 2 kleine kinderen, 2 stiefkinderen die er parttime zijn en ook gewoon een baan weer
1 keer per week. We hebben ook geen droger, maar kan het makkelijk in het trapgat hangen aan een rek.
Elke week. We hebben een droger maar de overtrekken gaan er niet in. Ze zijn van een microvezel gemaakt en komen al bijna droog uit de wasmachine. Even ophangen en ze zijn al droog.