Elke 1 a 1.5 week. Zomers wat vaker. Hang het over onze balustrade en dan is het in een halve dag droog. Was dan wel met 1400 toeren.
's winters 1 keer per 2 weken en 's zomers 1 keer per week. Dan zweet je toch meer. Bij ziekte was ik vaker.
Ik was alles 1 keer per week. In de zomer vaker. 2x en de kussenslopen misschien nog wel vaker. Nou ja eigenlijk was is het gewoon als het nodig is.
Die van ons elke 2 weken, vaker bij veel zweten of ziek zijn. Die van onze dochters hangt ervan af; ik check elke zaterdag of het nodig is. Dus soms elke week, soms om de week. Ik ben niet zo van de werkverschaffing thuis :-D
Haha dit dus meer 3 dan 2 weken Voor de mensen die hun dekbed uit het raam laten luchten? Vinden jullie dat niet vies? Ik krijg er altijd zo een vies idee bij Alle regen/voegelpoep/stof/bladeren/ga zo maar door.... wat aan de buitenmuren en kozijnen en vensterbanken plakt en daar hang je dan je beddengoed tegenaan. Edit: doen jullie trouwens alleen de slopen en lakens wassen of ook het dekbed zelf? Ik was regelmatig ook het dekbed maar vraag me af of dat eigenlijk wel nodig is?
Ongeveer elke 1,5 a 2 weken, maar soms ook wel elke week, is gewoon net wanneer ik er aan denk, het vies geworden is, of we ziek zijn geweest. Ik heb de tic om alleen het bed te gaan verschonen overdag, als ik 's avonds ook ga douchen + haren wassen. Anders wil ik niet in een schoon bed. Liefs,
Elke week, langer vind ik niet fijn. Voor de meiden twee keer per week, maar die slapen langer en vaker.
Ik verschoon ons bed meestal 1x per week, heel soms 1x in de 2 weken. Van ons zoontje iedere week. Onze spullen gaan soms in de droger en van zoontje alleen zijn hoeslaken als dat zo uitkomt.
1 keer per 2 weken (bij ziekte natuurlijk vaker), hang het wel heel vak uit het raam 's ochtends. Geen vaste dag, wel in de droger. En in de zomer elke week, hangt dan buiten te drogen. Douchen altijd 's avonds, dus niet vies naar bed.
Heb nu voor mezelf een schema gemaakt, waarbij ik ook 1x per 2 weken de bedden verschoon. Het weekend dat de kinderen bij hun vader zijn verschoon ik mijn eigen bed en maak ik ook die verdieping extra schoon. Het weekend dat de kinderen thuis zijn, halen ze zelf hun bedden af en maken ze hun kamer schoon. Ik zorg dan voor een schoon bed voor hun.