ik heb een xadventure besteld.. maar zit nu eigenlijk te twijfelen... krijg ik daar ook een dekentje en een lakentje bij?
Waarschijnlijk een dekbedje. Zit meestal bij die wagens. En als hoeslakentje voor het matrasje (als dat er niet bij zit) kan je een aankleedkussenhoes gebruiken.
Er zit als het goed is alleen een dekbed overtrekje bij in dezelfde kleur van de binnen bekleding van de bak. Groetjes Danielle Medewerkster babyspeciaalzaak
Bij onze wagen (Mutsaerts) zat ook een dekbedje. En inderdaad een hoesje van dezelfde stof als de binnenkant van de bak.
klopt en bij mutsaerts zit er vaak ook nog een sloopje bij! deze zit niet bij x-adventure! maar ja wanneer gebruik je nou zon ding!
Oh, is dat een sloopje! Ik heb al nooit begrepen waar dat nou voor was.. want inderdaad, wanneer gebruik je die nou bij een baby.. nooit dus
hier alleen een lakentje... heb zelf een dekbed gekocht jajaj voor een heel groot bedrag hiha voor 7.50! geen geld!
Wij hebben bij onze mutsearts niks gekregen, geen hoeslaken, deken, luiertas, zelfs geen gratis regenhoes Maar goed, het is wel een fijne wagen.
hihi ik heb dus wel een overtrekje gekregen maar denk dat ik nog een mooie ga halen! Ik wil graag een felle kleur want ik heb een zwart met grijze wagen gekocht! Moet het toch een beetje leuk aankleden? goed excuse om te shoppen!
Hoi Anniek, Ik heb ook dezelfde wagen (lime aan de binnenkant) en bij ons zat er ook geen dekentjes of lakentje bij. We konde ze wel apart bestellen zeiden ze in de winkel. Liefs Najet