kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door beebj, 31 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

Misschien een aparte vraag en het hoort niet echt bij de uitzet thuis, maar goed.

Waar staat bij jullie de kinderwagen in huis? Wij hebben overal laminaat liggen, dus als de banden bv nat zijn; dat is niet bevorderlijk voor het laminaat. Ik was benieuwd hoe jullie dat doen!

2. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de garage, hebben er een speciaal hoekje voor gemaakt :) ideaal!

3. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Bij ons in de gang. Toevallig hebben we daar, nu nog, vloerbedekking.
    Maar als er straks laminaat ligt dan leg ik er gewoon een kleedje onder.
    Zo deed ik dat vroeger ook.

4. beebj

beebj Niet meer actief

Wij hebben geen garage. Wel een schuur achterin de tuin. Maar daar is het natuurlijk wel koud en vochtig. Niet de ideale plek lijkt mij.

Bij ons in de gang is er absoluut geen plek voor, want dan kunnen we er niet meer langs.

Dan zou ik een plekje in de woonkamer moeten maken en daaronder een kleedje leggen. Maar ja, daar is ook niet veel plek meer straks met de box in huis...

Eigenlijk zijn het gewoon on dingen he, haha.

5. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    dat lijkt me lastig Beebj.
    Ik ben wel verwend, wij hebben er zelfs 2.

Een jaren 70 van koelstra, die kan amper ingeklapt worden, dus staat helemaal klaar voor actie in de gang.

En een quinny voor als we weg gaan.
    Die staat helemaal uit elkaar naast de koelstra (wielen en alles eraf) en de bak staat bovenop de kapstok.
    Gelukkig kan die in 5 minuten in elkaar staan, dus misschien is dat een idee nog???

6. Brisje

Brisje Actief lid

15 jan 2014
    238
    0
    0
    NULL
    NULL
    ingeklapt in de gang... ten koste van de diepvries, deze staat nu ongebruikt in de schuur.

7. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu nog even in de babykamer, straks in de gang, we hebben er 2:)

8. beebj

beebj Niet meer actief

Onze kinderwagen kun je wel inklappen, maar dan nog is het krap in de gang. We zitten met de wc deur, kelder deur en trap naar boven. Hm...

9. tr0elaa

tr0elaa Actief lid

8 feb 2012
    226
    0
    0
    In ons vorige huis had ik de kinderwagen altijd voor de kelderdeur staan. best irritant omdat je daar vrij vaak bij moet. Nu hebben we de kinderwagen in de schuur staan, die aan de keuken vast zit.

10. Dvd87

Dvd87 Actief lid

27 jan 2013
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    In de bijkeuken. Daar liggen tegels.

11. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Wij wonen in een appartement op de 1ste verdieping en hebben de kinderwagen beneden in de berging staan. :)

12. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    In de gang...past net :)

13. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Wij hebben de kinderwagen, easywalker june, in de gang hangen. Het onderstel hangt aan twee haken aan de muur en de bak hangt daar ook overheen. Ideaal!

14. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.870
    113
    Vrouw
    Ik had hem bij 1e zoontje eerst in de woonkamer staan. Later met de buggy inzet ingeklapt in de kelder. Nu bij 2e zoontje kan ik hem gewoon in de bijkeuken zetten zonder dat er een kat in gaat liggen. Dat kon toen niet..

15. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hier ook in de gang in de hoek bij de jassen en de kelderdeur.
    Moet hem dus weghalen als je naar de kelder wilt, maar daar komen we niet dagelijks dus dat geeft niet, en andere ruimte hebben we niet. Evt op een kleedje bij nat weer vind ik best een goede tip!

16. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier in de trap kast. Hij gaat dus ons halve huis Door met natte en vieze banden. Geen probleem mee. Er word toch elke dag gestofzuigd en gesiffert

17. Chant88

Chant88 Actief lid

9 aug 2012
    130
    0
    16
    Zuid-Holland
    Bij ons komt ie straks in de gang, je kan er dan nog goed langs, op de grond ligt zeil :)

18. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.890
    636
    113
    Die van mij komt gewoon in de kofferbak te liggen. Ik heb de wagen elke dag nodig en heb geen zin in continu in en uitladen :)

19. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    In de gang. Dit is niet ideaal maar kan niet anders. Gelukkig hebben we een grote droogloopmat bij de voordeur waar de kinderwagen op kan staan als de wielen nat zijn. Voordeel is wel dat de we de voordeur zelf niet veel gebruiken en dus niet vaak open hoeft. In de zomer als het droog is staat de kinderwagen ook wel eens buiten onder de veranda.

20. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de gang op t laminaat. Als hij nat is laat ik m even op de deurmat staan om te drogen

Deel Deze Pagina