Sterilisator in de oven!!!!!!!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tico, 17 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    Oeps per ongeluk mijn sterilisator in de oven laten staan een paar minuten. Hij is alleen aan de bovenkant iets gesmolten verder niks. Kan ik de flessen gewoon gebruiken? Die zijn. Niet beschadigd. En de sterilisator?

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Zolang de sterilisator nog intact is, dus geen gaten erin gesmolten, gaat ie nog gewoon zijn werk doen. Alleen iets minder mooi :D

3. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    Alles is nog intact, allen wat kleine smeltplekjes op de deksel, maar alles wat erin zit kan ik nog wel gebruiken? Ook kolf zit erin:$ maar ze zijn totaal niet beschadigd, maar weet niet of er gevaarlijke stoffen vrijkomen als het zo heet word.

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hihi dat had ik laats ook gedaan alleen kwam ik daar na 20min pas achter dus de hele boel met flessen en al gesmolten. Als er maar een klein vlekje opzit lijkt me dat geen kwaad kunnen....?

5. misa

misa Niet meer actief

Hihi.......! Heel herkenbaar! Heb het ook gehad. Het deksel was er aardig overheen gesmolten. Maar kon het er zo afhalen en na opnieuw uitkoken weer gebruikt.

6. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Ik heb dat zelfs 3 keer gehad. Echt heel dom. En dat terwijl ik met mijn opleiding veel van plastic heb geleerd.

7. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    Alles werkt nog,dus veel geluk gehad!

Deel Deze Pagina