weet eigenlijk niet waar ik het neer moet zetten maar vroeg me af of mensen dit herkennen... ik ben bevallen dmv een spoedkeizersnede toen de ontsluiting niet vorderde en het niet goed met de baby ging. de ruggen prik moest toen snel gezet en die is verkeerd gezet zodat de hele verdoving tot in mijn gezicht ging, had dus het gevoel dat ik niet kon ademen en verder waren dus ook mijn armen verlamd en kon ik niks maar nu heb ik bijv tijdens stoeien als iemand mijn armen/handen beetpakt of in een kleine ruimte met van alles dicht op me en ik het gevoel dus heb dat ik vast zit ik in paniek raak...is dat normaal/gaat dat weg? vind het heel vervelend maar ik kan er echt niet meer tegen ook niet als iemand te dicht op me zit...
Wat vervelend dat ze het verkeerd gezet hebben. Pff voor hun een klein prikje, voor jou nu nare gevolgen Ik heb zelf ook vorig jaar een ruggenprik gehad, en de dagen erna voelden mijn benen loodzwaar aan en erg pijnlijk. Uiteindelijk ging dat weg en heb ik een tijd lang lichte hoofdpijn gehad en maanden lang tintelingen in mijn benen. Is vanzelf weer we gegaan. Maar wat jij hebt, heb ik gelukkig niet meegemaakt.
Aan de tekst onder je post zie ik dat je al in september bevallen bent. Dan loop je inmiddels al een half jaar deze klachten? Dan zou ik toch naar de huisarts gaan, want ik kan me voorstellen dat je toch iets van een trauma hebt opgelopen van deze ellendige ervaring. Is hier in het ziekenhuis na afloop geen aandacht aan besteed? Het klinkt heel akelig, sterkte met het verwerken!
Ik werk zelf op een IC, misschien iets heftiger, maar voor jou gevoel niet. Het wordt altijd erg onderschat hoe mensen zich voelen na een operatie. Ik zou hier zeker met je huisarts over praten, want je moet hier niet te lang mee doorlopen. Je zal helaas niet de eerste zijn die een nare ervaring heeft opgedaan in het ziekenhuis en daar later gevolgen van ondervindt. Er zijn professionals die je kunnen helpen!
Dankje voor jullie reacties, het is nu bijna een half jaar geleden ja, ik dacht dat het wel zo slijten maar het blijft helaas... is in de nacontrole helemaal geen aandacht aan besteed eigenlijk verder helemaal niks alleen tijdens de keizersnede zeiden ze steeds dat mijn ademhaling goed ging omdat ik niks meer kon voelen maar erna trok het weg dus niet meer overgehad....
heb ook spoedkeizersnee gehad, zelfde reden en ook ruggenprik, dat is alleen wel redelijk goed gegaan, alleen hebben ze mij na de prik op mn rug gelegd, waardoor ik bijna bewusteloos was. de angst die ik toen voelde is onbeschrijfelijk, en nu na 11 maanden kan ik nog niet op mn rug liggen, puur angst dat ik weer wegval. ik zou als ik jou was toch even iets van hulp zoeken om hiermee om te gaan, dit mag je leven niet beheersen!