12 weken en alweer/nog steeds ziek?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zwangervan4e, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Onze dochter heeft zondag en maandag veel gespuugd, maar ze liet wel een paar voeding binnen. Maandag moest ik naar de kinderarts en toen ging het al wat beter. Ze zij wel als het weer zou krijgen ik meteen aan de bel moest trekken , maar zij bedoelde die zelfde avond of nacht nu heeft er dus een goede dag tussen gezeten. En gister heeft ze weer prima gedronken, zelfs vaak want mijn productie was na dat buikgriepje wat achtuit gegaan en gister heeft zo om de 2 uur gedronken ongeveer. Maar ik was vanochtend beneden en hoorde haar heel moeilijk ademen leek wel of ze. Stikte, ik naar haar toe gegaan en ze ligt in de wieg en had werkelijk over de rand gespuugd! Alles was nat. Zo zielig, ze lugt nu naast me in de wandelwagen beneden. durf haar ook niet boven te leggen ze is lijkbleek, gewoon eng. Weet nu eigenlijk niet wat ik moet doen? Van uitdroging is geen sprake omdat ze goed dronk TOT Vanacht. Help me even.

2. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Bij twijfel altijd bellen al is het alleen om te overleggen. Hier als kleine benauwd is moet is altijd even langs komen. Echt benauwd zijn ze als ze onder ribbenkast een soort van intrekken en de neusvleugels een soort van open gaan met ademen. Als dit het geval is zeker bellen.

sterkte

groetjes kim

3. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Wat zei de KA dat het was en hoelang heeft ze hier al last van?

4. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    benauwd is het niet ze Stikte bijna door het braken zeg maar.

De kinderarts zij buikgriep, t heerst. Ze zij als het maandag avond of nacht terug kwam we moesten bellen maar er zit dus nu een goede dag tussen. Ze heeft de voeding van 9 uur binnen gehouden dus kijk het wel even aan,

Deel Deze Pagina